Tips needed

Hallo gasten van CDFreaks,

Ik heb enkele tips nodig …

Ik geef over een kleine maand men 20st Birthday, en nu was mijn vraag wat er zoal gedaan zou worden buiten het normale drinken,feesten en tetteren uiteraard, ik had al gedacht aan een soort dropping omdat er aantal mensen (6tal) van een andere provincie komen maarja kweet niet wat met de rest dan te doen das dan ook weer zo dom snapje…

ale vooruit ik hoop dat juliie met enkele spetterende ideeën uit de bus zullen komen want jullie nederlanders zijn toch bekend om hun leuke feestjes :slight_smile:

Alvast Bedankt

grtz

wat ik vaak heb zijn feestjes waarbij men barbecued en lekker blijft slapen (das vaak heel gezellig, dat er niks van komt da begrijp je natuurlijk wel). En waarom zou een dropping raar zijn, zolang je maar voor de vrouwen en de drank zorgt dan komt alles wel goed :wink: :stuck_out_tongue: . Trouwens wat ook heel goed kan is dat je naar een discotheek, buurthuis , cafe of wat dan ook gaat en dan bij je thuis de after-party geeft. The point is dat het gewoon gezellig is en met drank komt da dik in orde denk :bigsmile:

mzzls

• 5 kuub zand laten komen en een beach party houden

• richting plaatselijk zwembad gaan en dit afhuren voor een avondje

• 4 van die gamma party tenten in een willekeurig weiland , tap aansluiten , beetje stereo instalaltie en beginnen maar. (Lijkt me vooral leuk langs een grote snelweg 's avonds)

• Een lan party (Vinden vrouwen weer wat minder denk ik)

• Een movie-marathon. Shitload aan dvd’s regelen , grote beamer en een mooie PA installatie

• Iedereen verplicht drankjes met minstens 40% alcohol inhoud en na een uur of 4 beginnen met karaoke.

=============

Of mag 't weer geen ruk kosten ?

lol@belvedere :slight_smile:

maareuh je kunt natuurlijk vanalles doen…

Veelal wordt er een tap-installatie en een PA gehuurd (aan die PA verdien ik goed geld ;)), gezorgd voor een stevige partij secundaire dranken (wijnen, likeuren etc) en wat te bikken (aanvankelijk chips, rond 11 uur hapjes) en dan feesten maar… maarja zo’n feest slaagt alleen indien er genoeg mensen zijn (50+?).

Indien je met minder bent en je goedkoop uit wilt zijn, zet je een x-aantal tuinstoelen buiten, een overload Euroshopper bier in de koelkast en ga je allemaal buiten om een kom chips zitten…

Wat die dropping betreft… zou ik niet doen. Je gaat dan groepen opsplitsen, terwijl het naar mijn idee net een gezellig samenkomen moet zijn. Maarja, da’s een persoonlijke invulling.

Alvast gefeliciteerd trouwens! :wink:

Huur een opblaasluchtkussenspringkasteel (hoe heet zo’n ding), en zet er een muurtje aan koelkasten omheen. torentje speakers er omheen (min. 4Kw)… Dan hebbie echt een leuk feestje… :stuck_out_tongue:

Of gewoon heel erg flauw, allemaal kinderspelletjes…
Heb een tijd geleden gehoord dat iemand zo’n ouderwets kinderfeestje gaf, met spelletjes als koekhappen, zakdoekje leggen etc… je bent er intussen zoveel te oud voor dat het jeugdsentiment mag heten en ontzettend melig kan zijn…

Ok mensen merci voor de tips, tzal nen barbeque worden met veel drank en chips en tralala en een heerlijke pot metal :slight_smile:

Als er nog tips zijn,laat ze maar komen :slight_smile:

alvast bedankt

Originally posted by Hyperion
[B]Ok mensen merci voor de tips, tzal nen barbeque worden met veel drank en chips en tralala en een heerlijke pot metal :slight_smile:

Als er nog tips zijn,laat ze maar komen :slight_smile:

alvast bedankt [/B]

Dimmu borgir, Metallica, Children of bodom, Cradle of filth, Iron maiden, Marilyn manson, Ambeon, Stormwitch, Ayreon, Therion, Nightwish, Dark tranquillity, Rammstein, Atari teenage riot, Slayer, Blindguardian, Drowning pool, Jack off Jill, Disturbed, Kitty, Life of Agony, Pro pain, Rhapsody, Steel dragon, Sevendust, Monster magnet, Kreator, Megadeth, Avantasia, Motorhead, Opeth, Otep, Pantera, Overkill, Stratovarius, White zombie, Zeromancer, Deftones, Static-X, Theatre of tragedy… nog meer? :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Dimmu borgir, Metallica, Children of bodom, Cradle of filth, Iron maiden, Marilyn manson, Ambeon, Stormwitch, Ayreon, Therion, Nightwish, Dark tranquillity, Rammstein, Atari teenage riot, Slayer, Blindguardian, Drowning pool, Jack off Jill, Disturbed, Kitty, Life of Agony, Pro pain, Rhapsody, Steel dragon, Sevendust, Monster magnet, Kreator, Megadeth, Avantasia, Motorhead, Opeth, Otep, Pantera, Overkill, Stratovarius, White zombie, Zeromancer, Deftones, Static-X, Theatre of tragedy… nog meer? :slight_smile: [/B]

je blijft me verbazen :rolleyes:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Dimmu borgir, Metallica, Children of bodom, Cradle of filth, Iron maiden, Marilyn manson, Ambeon, Stormwitch, Ayreon, Therion, Nightwish, Dark tranquillity, Rammstein, Atari teenage riot, Slayer, Blindguardian, Drowning pool, Jack off Jill, Disturbed, Kitty, Life of Agony, Pro pain, Rhapsody, Steel dragon, Sevendust, Monster magnet, Kreator, Megadeth, Avantasia, Motorhead, Opeth, Otep, Pantera, Overkill, Stratovarius, White zombie, Zeromancer, Deftones, Static-X, Theatre of tragedy… nog meer? :slight_smile: [/B]

Zalig Zalig,…Ik wist niet dat er een metalfan op het board zat :slight_smile:

Ben je naar Graspop geweest ?

Ikzelf ben een grote Iron Maiden,Dimmu Borgir en Oceans of Sadness fan en nog zoveel meer :slight_smile:

Zalig Zalig,…Ik wist niet dat er een metalfan op het board zat :slight_smile:

Geeft niets, ik wist eerst ook niet wat al die plaatjes in z’n avatar betekende… :stuck_out_tongue:

[offtopic]

Ben je naar Graspop geweest ?

Neej helaas niet… wel naar Fields of rock (geweldig!)
[/offtopic}

[ontopic]
Wellicht is het een leuk idee om een (metal) bandje te laten spelen?
[/ontopic]