Tijdje away

vbimport

Zoals sommigen van jullie misschien al gemerkt hadden, ben ik de laatste tijd wat rustig aan aan ut posten geweest!
Hier was uiteraard een reden voor!
Hierbij wil ik jullie graag presenteren: :cool: Partygangers.nl :cool:
Das waar ik de laatste tijd nogal druk mee busy geweest ben!

Op deze site publishen wij partyfoto’s van de meest bekende (hard)Trancefeesten!! Dit doen wij geheel voor de lol, dus (op dit moment) non-profit! Wij willen dan ook geen banners ofzo op onze site hebben alleen Partyinfo ed.!!

Mijn vraag is nou, wat vinden jullie ervan, hoe snel ervaren jullie het en zijn er suggesties!

Van te voren is mijn dank uiteraard zeer BIG!!

Dus je bent er eindelijk verder mee gegaan :slight_smile:
Het is een leuke site maar hij werkt niet al te snel.
Dus misschien dat je daar nog wat aan kunt doen (het kan ook aan m’n verbinding liggen natuurlijk :))

oogt wel goe

Originally posted by Mootje
Dus je bent er eindelijk verder mee gegaan :slight_smile:
Het is een leuke site maar hij werkt niet al te snel.
Dus misschien dat je daar nog wat aan kunt doen (het kan ook aan m’n verbinding liggen natuurlijk :))

Ligt aan je speed, het is moeilijk met alle soorten mensen rekening te houden kwa Inet speed. We hebben al de pix kwa grootte ingekort maar ja, om het een beetje mooi, en vooral apart te laten ogen wijken we eg nie af van het hele flash gebeuren!
De mensen die zichzelf terug willen zien hebben hier vast wel het 1 en ander voor over! :wink:

Onderwerp doet me niets, maar site ziet er verder goed uit.

Vraagje;Roll the Bass…hoe gaat dat uit.

mzzl

Originally posted by Brinta
[B]Onderwerp doet me niets, maar site ziet er verder goed uit.

Vraagje;Roll the Bass…hoe gaat dat uit.

mzzl [/B]

hehe! Ja, dat knopje ontbreekt idd nog! Heb tegen die buddy van me al gezegt dat die moest komen (hij heeft nm het menu gemaakt), maar staat er nog steeds nie!
Er komen nog veel meer loops in maar die knop van off komt ook nog! :wink:

Hmmm ziet er wel leuk uit Wookie… welke tools heb je zoal gebruikt…?

Een mooie site en Roll de Bass doet het nu wel :).

Originally posted by Dee-ehn
Hmmm ziet er wel leuk uit Wookie… welke tools heb je zoal gebruikt…?

Vanalles… hehe! :wink:
Voor ut meeste Flash, de pix gewoon met FP2k op een page gepropt (nee, nog steeds nie aan DW begonnen nee!), voor knippen van de pix gewoon ACDSee.
En dus redelijk creatief geweest! :wink:

ziet er inderdaad heel erg vet uit wookie…
dat moet wel het nodige avondje werk geweest zijn…

Originally posted by xian
ziet er inderdaad heel erg vet uit wookie…
dat moet wel het nodige avondje werk geweest zijn…

Ach ja, we zijn dus laatst naar Shockers geweest in de RAI en dat was dus eigenlijk ook de promonight omdat we dus hiero de site gingen promoten door kaartjes uit te delen en foto’s van iedereen te schieten!
Iedereen was dus razend enthousiast, gek hè al die zombies!! Zelfs nu nog veel meeltjes per dag dat ze ut echt cool vinden enzo! Leuk!
En natuurlijk ook uniek is het dat we zelf een meelserver hebben draaien waar mensen dus hun eigen emailadres kunnen krijgen!! Dus yourname@partygangers.nl, dat zie je nie vaak! :wink:

Ziet er echt zeer goed uit die site, eerst leek het me niets met al die roze en paarse kleuren maar als je het geheel ziet dan is het echt perfect :smiley:

Ok, ben ook eens gaan kijken op die site…

Frameborders op 0 zetten (ik vind die dingen altijd zo lelijk)

En rechtsonder die frame is te klein en krijg je schuifbalken (op 1024x768 dan). Forceer dat er geen schuifbalken komen of maak die frame iets groter.

Als je op foto’s klikt dan opent zich er een nieuw scherm. Misschien kun je dit op een vaste grootte doen middels PHP of zo (nu opent zich een volledig venster afhankelijk van de gebruikers’ instellingen). Of waarom opent die foto zich niet gewoon in hetzelfde frame…

Daarbij, je maakt nu voor alle foto’s een nieuw bestand, dat hoeft helemaal niet (tenzij je overal een andere begeleidende tekst zou willen hebben) Als je met PHP werkt kun je 1 standaard bestand maken waar een foto in opgevraagd wordt als deze aangeklikt wordt. Dan krijg je een link als: heineken.php3?dames3. Het bestand “heineken3.php3” hoef je dan 1 keer goed op te maken voor alle foto’s van Heineken Horizons. Scheelt je nogal wat losse bestanden.

Vind het eerlijk gezegd een beetje simpele site, maar het idee is leuk. Het feit dat ik em simpel vind wil niet zeggen dat ik het beter kan hoor :wink:

hij is simpel maar leuk en grafisch ziet het er best aardig uit…en sja het zou inderdaad mooier zijn als je die pics in een d-base zet! Maar dan moet je wel php/asp kenne heh Wookie…en gok dat dat nie gaat lukken in paar daagies :wink:

Maar flashdingetjes zijn mooi en de foto’s fun, maar uhh Wookie…je ziet er afentoe best wel erg PILLERIG uit…
hahahha…:smiley: