Tijd Online

vbimport

Hoe lang zijn de CDFreakers gemiddeld) online? Ik kijk net op dat schermpje en zie tot mijn verbazing dat ik al 3 uur en 55 minuten zit… …hebben jullie dat ook wel is?
Dit komt trouwens alleen maar doordat ik al een heel tijdje hiero zit te lezen en posten…:frowning:

Grtz JP, welterusten… …ik moet r morgen weer vroeg uit en laat in :slight_smile:

Ik ben zo’n beetje altijd online, maarja als je kabel hebt dan is dat niet gek…

Weet iemand nog een proggie om te zien hoe snel je kabelverbinding is?? (@Home)

Greetz…

mijn comp staat de hele dag aan te scannen fxp-en enzo :slight_smile: En zelf zit ik er ook best lang achter op irc oko enzo dan gaat de tijd snel.

PC staat 24/7 online…
Zelf ben ik een stuk minder online

Maar is hier niet al een topic over geweest?

4 uur en 15 minuten

bij mij ook 24/7 ben altijd wel iets aan het downen of uppen.
en tussendoor mag mijn koetje ook nog lekker chrunchen

[02:42] (@Bad2bone): os[Windows 2000 Professional (5.0 - 2195)] uptime[6d 2h 55m 37s] cpu[1-Intel Pentium III, 580MHz] mem[Usage: 170/256MB (66.41%)Â [|||||||—]]

[02:43] (@Bad2bone): dialup[Fast ADSL via WAN Miniport (PPTP) @ 10000000bps for 6d 2h 52m 12s (2198.29MB up, 2593.66MB down)]

6 dagen sinds laaste reboot dus :slight_smile:

hier door de week toch iets van ene 5-6 uur, in de weekends 24 uur/24

geen id :wink:

Maar hier is idd al eens een topic over geweest. Dat was meer hoe lang/kort een freaker’s pc aanstaat.

Internet max 2 uur per dag door een dial-up verbinding. Kabel hebben we niet en ADSL is een droom :frowning:

Misschien ooit nog in de verre toekomst :slight_smile:

ik zit nu toevallig al het hele weekend en koninginnedag achter een pc met chelo en die is nu al sinds vrijdag avond 5 uur online…

normaal zit ik gewoon achter een pc met isdn aansluiting omdat kabel of adsl bij ons nog lang
niet beschikbaar is en dan ben ik meestal zo`n 3 uurtjes
per dag online…

Als ik alles van een week bijelkaar tel en dat door 7 deel zal ik op een euhhhh 4 uur per dag komen

Maarja zeeeeeeeer binnenkort heb ik ADSL dan zal het wel een 24 uur per dag zijn… misschien zelfs nog meer :slight_smile:

Nu nog maar op 3 uurtjes.

kabel hier :slight_smile:

uhmm zelf achter de pc toch wel 4-5u/dag

3 pc’s die 24/7 aanstaan, maar 2 pc’s die ook 24/7 op i-net staan…@work…en thuis dial-uppie dus paar uurtjes per week ofzow…+minus 10 ofzow…

bijelkaar ongeveer 50 uur per week dat ik zelf online actief bezig ben :smiley:

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Internet max 2 uur per dag door een dial-up verbinding. Kabel hebben we niet en ADSL is een droom :frowning:

Misschien ooit nog in de verre toekomst :slight_smile: [/B]

Same here! :mad:

Maar ja, bij mij staat die Inet dan toch wat langer/dag aan! :wink:

ik heb all een keer hier over gelezen maar ik zit er ongeveer 4 uur per dag achter

Ja Gamefreak zit ook met een dailup account en idd zoals jij zegt kabel en adsl zijn voor mij een droom!