Tijd achter de computer

vbimport

Hoe lang zitten jullie meestal achter de computer?

Ik bijna heel de dag. :smiley:

Moet ik me zorgen maken?

kleine 14 uur per dag…
studeren en ontspanning (CD Freaks dan)

niks mis mee, zolang je ook nog dingen doet buiten de computer, zolang je het echte leven niet voorbij laat gaan om achter de PC te gaan zitten…

tax, zolang?

ik maar 4-5 uurtjes

Liefst zo min mogelijk ! De tijd dat ik tot 3 uur 's nachts zat te programmeren op m’n spectrum/C64/286/386/486/P1/P2/P3/ is voorbij ! Ik heb het wel gezien en kijk nog alleen m’n email na en dit forum. Nu we in het Amerikaanse Economie Model zijn gewurmt door de overheid draait het hier in Nederland alleen om geld. (Poldermodel :slight_smile: ) De PC staat wel aan maar meer om dat ik nog niet helemaal het zoemende geluid van de ventilator kan missen. Maar samen met m’n prive therapeut komen we er wel uit hoop ik.

Op werkdagen kan dit gemakkelijk zo’n 12 a 13 uur per dag zijn, omdat ik voor mijn werk toch 8 uur zit te tekenen op AutoCad. In het weekend is dit beduidend minder, zo’n 4 uur per dag maximaal …

greetz

Tegenwoordig zit ik ook wel ongeveer 5 of 6 uur per dag achter de computer, dat was alleen meer geweest als mijn broer niet steeds kwam zeiken dat die iets voor school moet doen :mad:

2 uur gemiddeld, anders krijg ik vierkante oogjes… :o

Door de week zo’n kleine 8 uur per dag

in het weekend haal ik niet meer dan 3 a 4 per dag anders gaat de vriendin zeuren :wink: !!

Originally posted by Da_Taxman
[B]kleine 14 uur per dag…
studeren en ontspanning (CD Freaks dan)

niks mis mee, zolang je ook nog dingen doet buiten de computer, zolang je het echte leven niet voorbij laat gaan om achter de PC te gaan zitten… [/B]

:smiley: Ik ben met je eens!!!

Te lang eigenlijk in het weekend van 10:00 uur tot een uur of 3 's nachts :slight_smile:

Soms iets minder dan…
En als ik achter de computer zit, wil niet zeggen dat ik daar ook daadwerkelijk iets mee doe.

Bij mij is het dat de computer 24/7 aanstaat (behalve vorige week :wink: ) en als ik thuis ben zo min of meer achter de PC zit en op de bieb ook…, dus die uurtjes bij elkaar opgeteld kom ik ongeveer aan 14 uur, maar het is vaker minder, steeds vaker zelfs…

Merk nu al dat ik veel selectiever omga met de topics hier in verband met tijdgebrek…

uhm doordeweeks van 15:00 tot 18:00, tenzij ik een achste uur heb :frowning: dan is het van 15:45 tot 18:00

Dan wat eten en Huiswerk maken, daarna van ongeveer 20:00 tot 22:00 ff putteren.
Van Maandag tm Donderdag totaal: 19½ uur.
Vrijdag is het feest. Dan van 15:00 tot ongeveer 1:00 (vaak later) dus 10 uur of meer.
Zaterdag is het een party: van 12:00 tot 1:00 dat is dus 13 uur.
Zondag is het een afterparty: nl van 12:00 tot `18:00
dus 6 uur.

Opgeteld is dat 19½+10+6. Dat is 35½ uur per week.
Valt mee eigenlijk…

In totaal haal ik een tja… 80 a 90 uur per week denk ik zow… maar dat is nogal onregelmatig verdeeld dussuh hoeveel per dag kan ik niet zo 123 zggen

valt wel mee voor een ITér he? :slight_smile:

mwa op mn werk zowieso al 8 uur per dag en dan thuis staat hij zowieso 24/7 aan en dan zit ik er van 7 tot 1 achter ofzo dat is dus 8+6 zon 14 uurtjes per dag…
in het weekend maar een uurtje of 2 per dag…

Ik weet niet precies hoeveel uur ik per dag erachter zit, maar het is wel eens veel meer geweest.
De laatste tijd is het maar een uurtje, of 2 uurtjes. Maar de laatste dagen was het eigenlijk maar ff mail checken en dat was het wel weer.

Overdag 8 uur voor mijn werk…
's Avonds nog een uurtje of 4.
Dus dat zou 12 uur op een dag zijn.
Woensdag avond nooit, dan zit ik bij mijn meisje.

Nou, om dan maar weer ff op te vallen; werd vandaag wakker om 11.00u bij me girl thuis, die al naar d’r werk was. Ben toen gaan douchen, brunchen :wink: en naar huis gereden.
Om 12.15u daar aangekomen heb ik eerst me ma d’r pc ff weer aan de praat geholpen.
Daarna gelijk naar m’n eigen toe om meel te tjekken en heb toen gelijk ff het serieuze forum onder handen genomen! :stuck_out_tongue: Heb nie overdreven op Inet gezeten; ben eigenlijk de hele middag met Flash bezig geweest! (website en 2 logo’s gefixt)
Om 19.00u naar beneden gegaan om het eten wat alweer koud was geworden omdat ik “nog ff” tegen me ma zei om 18.00u, in de magnetron gedaan.
Uiteraard eten om 18.10u op en weer naar boven toe!
Tot ca. 21.30u verder “gewerkt” en werd toen opgebeld en ben toen naar een paar vrienden gegaan vakantie-movie tjekken. Daarna ff naar de MAC (alleen cola’tje hoor) en om 23.30u maar weer die pc opgestart en zit er nu nog! :cool:

Das dus zo’n 9uur tot 23.30u en dan nog 7uur tot heden… das dus zo’n 16uur!! :wink:
Das wel een toppertje uiteraard hoewel het wel vaker voorkomt!
Maar meestal zo’n 4 Ã 5 uur perdag; behalve als me girl er is of ik bij haar; dan niet tot ff’tjes!

Addicted?! Valt wel mee!

nou wookie leuk flashje trouwens (alleen die plaatjes op ut laatst dan wat minder :wink: )

Maar gemiddeld zit ik sowieso 8 uur per dag op men werk 8er zon ding en dan thuis meestal nog een uurtje of 5/6 op een dinsdag en donderdag en voor de rest 's avonds een uurtje of 3 in het weekend utzelfde anders gaat vriendin zeuren.