Thread print

Kan iemand mij vertellen waarom van de tutorial “How to fix a/v synchronisation problems in MPG files” uit het sub-forum Guides and Tutorials van Chickenman geen afdruk is te maken zonder dat er tekst rechts wegvalt? Zit 'm dat in de schuifbalk, en zoja , is dat te ondervangen?

Heb je geprobeerd te printen via de zg. show printable version button ? Je kunt dan evt. de marges anders instellen bij de optie pagina instelling.
Via de optie afdrukvoorbeeld kun je dan kijken hoe het wordt. :slight_smile:

Originally posted by soezepoes

Via de optie afdrukvoorbeeld kun je dan kijken hoe het wordt. :slight_smile:

De optie afdrukvoorbeeld is alleen beschikbaar onder winXP.

Het wil soms ook helpen om de pagina’s liggend af te drukken.

De kunstjes met afdrukvoorbeeld en liggende pagina’s zijn mij wel bekend en uiteraard al geprobeerd maar die werken niet helaas! Wellicht kunnen de forumbeheerders die tekst net zo in de thread plaatsen als al de andere teksten want daar gaat het prima!

Ik heb zonet de source van de posting eens bekeken en kan geen probleem vinden; het is gewoonweg platte tekst.

Ik zou je daarom ook willen adviseren eventjes de tekst te kopieren en in te plakken in Word (indien je die niet hebt een vervangend product, zoals Wordpad). Dan gaat het altijd goed!

Het zou kunnen zijn dat de opmaak niet meer 100% blijft zoals het was. Het beste is dan ook het lettertype op verdana, arial of courier new te zetten en wat met de grootte van de letters te spelen. Vaak lost dat dit soort problemen snel op!

Originally posted by siebeduin
[B]

De optie afdrukvoorbeeld is alleen beschikbaar onder winXP.

Het wil soms ook helpen om de pagina’s liggend af te drukken. [/B]

Ik heb windows 98 se en de optie afdrukvoorbeeld. :smiley:

…en in ME werkt afdrukvoorbeeld ook prima! Het afdrukken via kopieren naar Word is overigens prima gelukt.