Theorie over een invasie door Aliens op Aarde

vbimport

Het eerste dat je moet aannemen is dat er Aliens bestaan en plannen maken de Aarde te veroveren. Maar

Volgens mij is dit niet mogelijk, waarom niet:

Als wij omhoog gaan, en dragen geen beschermende kleren, gaat ons bloed koken en ontploffen we zon beetje. Als Aliens dan zonder omgekeerde bescherming komen, zal hun bloed stollen en zijn ze in 1x dood. Of gaat ook koken, weet ik niet precies. iig dan gaan ze in 1x dood.

Dus SETI kan stoppen, we hebben niets te vrezen.

Met een beetje geluk komen "ze" met zijn allen, zodat ze in 1x allemaal zijn uitgeroeid, anders hebben ze de kennis dat ze hier doodgaan en gaan ze ook beschermende pakken maken. en dan zijn "we" wel de lul.

Dus maak je niet druk, we hebben niets te vrezen. :cool:

Dit heb ik bedacht toen ik de KIJK lees over een Mars kolonie, dat we dan wel beschermende kleren nodig hebben enzo.

Nu is er vast iemand die beweert dat "ze" wel komen, maar ik denk toch dat het meerendeel het eens is met mijn briljante theorie :slight_smile:

Het ligt er een beetje aan de reacties, maar als ik nog een briljante ingeving krijg, zal ik niet twijfelen om het hier te posten :smiley:

Het feits DAT er intelligent buitenaards leven is , komt enkel al uit het feit naar voren dat ze GEEN contact met ONS hebben gemaakt.

Overigens gaat iedereen er van uit dat de alien een soortement van humanoide moet zijn. Ik zou ook raar te kijken staan als er in een giraf achtige naar buiten komt. Je hebt nu eenmaal enige vorm van ledematen/tentakels nodig om iets te kunnen bedienen. Maar misschien denk ik totaal verkeerd.

Maar ik heb ook eens een documentaire gezien op een of andere duitse zender waarin werd geclaimd dat we van de materialen in de ruimte nog maar een procent of twee hebben doorgrond en vastgelegd. Onze materialen. De rest is allemaal compleet anders. Als je dit de andere kant op bekijkt kun je ook beweren dat wij eigenlijk het afval zijn , het uitchot, bijproduct van de creatie van de ruimte.

Als ze al komen en ze komen in een vorm die al eens op tv is geweest zullen er nog maar weinig zijn die vreemd opkijken. Ik denk soms ook wel eens , dat de maatschappij een beetje klaargestoomd word voor een buitenaards bezoek (Al Gore , Men In Black en nog andere films). Wie zou nu vreemd opkijken als er midden in Amsterdam een ruimteschip landt ? Iedereen zal denken dat het een grote reclamestunt is (vooral als de aliens zo slim zijn een mooi bekend logo te pakken , Pepsi logo bijvoobeeld).

Originally posted by Mr. Belvedere
Het feits DAT er intelligent buitenaards leven is , komt enkel al uit het feit naar voren dat ze GEEN contact met ONS hebben gemaakt.
Ergens heb ik ook zoiets gehoord van: als er buitenaardse wezens zijn die intelligenter zijn dan wij, dan zorgen ze wel dat ze niet door ons gevonden worden. Als ze echter primitiever zijn, dan hebben we er ook geen reet aan, dus kunnen we maar beter ophouden met zoeken…

Maar ik heb ook eens een documentaire gezien op een of andere duitse zender waarin werd geclaimd dat we van de materialen in de ruimte nog maar een procent of twee hebben doorgrond en vastgelegd. Onze materialen. De rest is allemaal compleet anders.
Is het niet zo dat alle elementen zich gelijkmatig over het heelal heben uitgespreid? Lijkt me een maffe gedachte dat we buiten ons zonnestelsel of zelfs melkweg nog andere elementen zullen aantreffen…

hahaha ik zie het al, mensen zijn stil van mijn briljante vinding :cool:

2 mensen hebben wat gezegd (niet veel overigens ;)) en de rest is gewoon stom verbaasd van zoveel genialiteit hier op het board :bigsmile:

Originally posted by Totibbs
de rest is gewoon stom verbaasd van zoveel genialiteit hier op het board :bigsmile:

Zotten moet je laten doen, zegt het spreekwoord :stuck_out_tongue:

[B]hahaha ik zie het al, mensen zijn stil van mijn briljante vinding :cool:

2 mensen hebben wat gezegd (niet veel overigens ;)) en de rest is gewoon stom verbaasd van zoveel genialiteit hier op het board :bigsmile: [/B]

dankzij jou stijgt het gemiddelde iq van het cdfreaks forum weer met 1 punt.

[B]

dankzij jou stijgt het gemiddelde iq van het cdfreaks forum weer met 1 punt. [/B]

op de hoeveel zitten we nu?

1? :cool:

“zotten moet je laten doen zegt het spreekword”
dat spreekwoord kennen wij niet. want door “gezot” kunnen er wel mooie nieuwe uitvindingen gedaan worden. Vandaar dat jullie nog … nahja laat maar :wink:

uhmmmmm mkay

Vandaar dat jullie nog … nahja laat maar :wink:

Vandaar dat wij de rijkste regio ter wereld zijn (of de rijkste huisgezinnen hebben, t was iets in die aard) :slight_smile: :cool:

Als wij onze pakken aandoen en in een shuttle stappen en vervolgens een invasie op mars uitvoeren zullen die Aliens die daar leven (not), “ja maar dat kan toch niet…”
Als wij marsmannetjes omhoog gaan, en dragen geen beschermende kleren, gaat ons bloed koken en ontploffen we zon beetje. Als die Aardse Aliens dan zonder omgekeerde bescherming komen, zal hun bloed stollen en zijn ze in 1x dood.

Conclusie:
Ze herkennen onze pakken niet…

Zou jij aan een Alien herkennen of dat ie pak aan heeft of niet ?
Denk dat je dan al dood bent aan een hartaanval of bent neergezapt!!

leetje: dat is wel waar dat ze niet beter weten of dat pak heb je aan bij je geboorte…
maar waar het om ging is dat die Aliens niet weten dát ze een pak nodig hebben om op Aarde te kunnne overleven.
Dus als ze met alle Aliens tegelijk op Aarde neerdalen, zal dat enorm veel troep geven, maar dan zijn wij wel van ze af :):cool:

lol @ strip :D:cool: