Themail.com betalen?

vbimport

ALERT
ALL USERS
To all existing users - First of all, we would like to thank each and every one of our loyal users! Due to Dotcom market conditions, TheMail.com is forced to charge a $1.99/month or $19.95/year for all email accounts that have been issued since December of 1999. Free online services, which were introduced a few years ago to boost user traffic and attract online advertising, are no longer feasible. Therefore, we are prepared to deliver a fast, efficient, reliable service to our premiuim users for a nominal monthly fee. We are extending a grace period of 30 days to our current users, after 30 days, you will run the risk of losing your email account.
Here are some of the benefits you will receive:

Autoresponder
Address Book
Mail Filters (unlimited filters)
Auto Forward (forward your mail)
10 Meg disk space
File Manager (store files)
Calendar/Reminder Service
POP 3 access (for use with Outlook, Netscape Mail, etc.)
Vacation Messages
POP 3 retrieval (to get your email from other server(s))
WAP access (access your email from your cell phone)
Merge Mail (send personalized email to a list)

Thank You,

Richard Whitney
President
TheMail.com, Inc.

eerst zeggen alles blijft gratis, nu weer gaan betalen,waar gaan we naar toe ???
Eigenlijk is het niet leuk meer.

Nou…dan neem je toch een andere gratis mailprovider :smiley:

d8 ik ook, er zijn er toch genoeg :smiley:

ik las laatst in de metro(die gratiz krant dus)
dat Microsoft ook geld wil gaan vragen voor haar MSN
diensten en dus ook voor haar hotmail. al wilden ze dat de eerst tijd nog gratiz houden en dat je voor de aanvullende diensten zoals mailfilters e.d. moet gaan betalen.

Hou het toch lekker gratis man. Hoe moet dat dan als al die Aziaten on=line gaan? Overal voor betalen soms? Ech nie.

Originally posted by xian
diensten en dus ook voor haar hotmail. al wilden ze dat de eerst tijd nog gratiz houden en dat je voor de aanvullende diensten zoals mailfilters e.d. moet gaan betalen.

Laatste nieuws van Microsoft is dat Hotmail gratis blijft en Messenger ook, maar eventuele aanvullende diensten kunnen wel geld gaan kosten (weet niet meer precies waar ik het gelezen heb)

Maar gratis bestaat gewoon niet, alles moet betaald worden. Is het niet direct door de gebruiker, dan wel via reclame (en dus indirect alsnog via de gebruiker)

Originally posted by xian

Ik heb die krant ook gelezen endaar stond juist in dat Hotmail wel free zou blijven!!! Nie ouwehoeren dus! :stuck_out_tongue:

Tja Hotmail IS de grootste email dienst op het net he… ik denk als je ervoor moet dokken dat dat snel afgelopen is dan… en dat wil MS vast niet!

Originally posted by Dee-ehn
Tja Hotmail IS de grootste email dienst op het net he… ik denk als je ervoor moet dokken dat dat snel afgelopen is dan… en dat wil MS vast niet!

Lijkt mij ook nie! Zoveel bekendheid en dan mensen laten dokken voor een emailadresje! Schiet denk ik nie op! :stuck_out_tongue: Mensen kunnen tegenwoordig toch overal een FREE email krijgen dus denk nie dat er much people zullen zijn die gaan dokken voor een emailadres! Tuurlijk zullen er best mensen zijn die dit wel doen, maar denk nie dat het op zal schieten!

En billieboy verdient toch wel genoeg… (staan er nou ook niet msn-banners op hotmail ?)

Originally posted by BitBit3r
En billieboy verdient toch wel genoeg… (staan er nou ook niet msn-banners op hotmail ?)

Hoe rijker ze worden hoe gieriger! Neem dat maar van mij aan! :smiley:
En er staan idd van die banners bij Hotmail!

Tja kwil mijn hotmail niet kwijt (werkt best fijn…) maargoed ik ga er zekers NIET voor dokken!

Ohja een leuke anekdote over MS/Hotmail: Hotmail loopt op Unix servers aangezien ze het zaakje niet stabiel kunnen krijgen op NT of 2000 ofzow… :slight_smile:

Ja dit is egg waar…

ach ja, zolang je provider maar gratis blijft…

:smiley: Lathieza :smiley: