"the WEBbuilder"

vbimport

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
golfen??
<HR></BLOCKQUOTE>

Met golfen bedoel ik dat de letters "Chewie's Place" horen te veranderen van kleur (zoiets dan, kan het nie goed uitleggen!)! Bij mij doet ie dat nie!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
alleen je foto is niet de goede .....
<HR></BLOCKQUOTE>

Aangenaam kennis te maken:
naam: Chewbacca
geboren: 11-11-1601 te Endor
baan: 2e piloot v/d Millenium Falcom

L8rz..!

Hallo iedereen!

Ik heb net ff zitten prutsen aan m’n 1e webpagina (dus niet afkraken aub, want het is m’n 1e!), maar dat “Chewie’s Place” is een gif-je!
Maar als ik m’n pagina open, dan doet het gif-je het niet! Hoe gaat dat als jullie em bekijken?! Hij hoort te golfen of zoiets!

PLZ help me!

O ja, bijna vergeten! Link: http://chewie.terrashare.com

[This message has been edited by Wookie (edited 22 May 2000).]

golfen??

alles werkt op je site volgensmij hoor
alleen je foto is niet de goede …

Als ik jouw site wil bezoeken krijg ik alleen maar een connection timed out melding. Zal wel weer aan mijn verbinding liggen. Even kijken of ik de site van Da_Taxman kan bezoeken… die zit volgens mij ook bij terrashare

GR33TS, G@M3FR3@K

De site is wel traag op dit moment. Maar de Java Applet en de banner zijn toch wel zware bestanden volgens mij, nooit echt verstandig op de hoofdpagina, hoewel ze er wel leuk uitzien.

Bij mij krijg ik wel een golvend effect te zien op ‘Chewie’s Place’, dus het ligt aan jouw browser dan denk ik.

Verder zou ik de kleur van de links iets aanpassen zodat het contrast groter is, ze zijn nu best lastig te lezen.

Alle begin is moeilijk en je leert het meest door het veel te doen, wees gerust…

Succes en voor vragen weet je me te vinden.

Da_Taxman

Nu deed die het wel en ook met golvende letters. Keep on tryin!

Ps. op onderstaande link kun je een geheel nederlandse html handleding downen in zip formaat. Zie maar of je hem wilt gebruiken!

Onderstaande link

GR33TS, G@M3FR3@K

Alles doet het perfect!
Zelf heb ik geen homepage zou er wel ook eens een willen makken.
Is een hompage maken en “onderhouden” echt zo leuk???
Het lijkt me trouwens wel moeilijk.

Grzz.
Mess

Homepages maken is helemaal niet zo moelijk, het hangt er maar vanaf hoe ver je wilt gaan.

Mijn eigen pagina is vrij standaard werk in Frontpage 2000 ( http://maikel.terrashare.com ), maar je pagina wordt een stuk leuker om bij te houden als er veel bezoekers komen (valt bij mij nog wel mee, de meeste komen via hier ).

Het bijhouden is niet altijd leuk, maar het geeft wel een kick als je weer iets nieuws en bijzonders voor elkaar gekregen hebt. Van mijn hobby heb ik toch een leuke bijverdienste kunnen maken.

Op mijn pagina staan ook wel wat links naar pagina’s die interessant kunnen zijn voor het maken van webpagina’s. Bij Terrashare kun je ook nog eens een account maken met 25 MB webspace. Er worden dan wel (zoals bij alle gratis webspace aanbieders) reclamebanners op je site geplaatst, maar bij Terrashare krijg je voor een x aantal pageviews een paar dollarcent, zo kun je dus nog eenvoudig geld verdienen ook (link naar aanmeldingspagina staat ook op mijn pagina, verdien ik er ook nog wat aan )

Groeten en succes!

Da_Taxman

De planning was eigenlijk een hele vette Flash site te maken, compleet met coole intro enzo! Maar ik dacht, laat ik eerst maar is en normale proberen!

Die Flash komt later wel!

Nog even een reactie op Mess; een homepage maken is echt zo leuk, althans vind ik. Ik heb een pagina die nu weer een beetje begint te lopen (60-70 bezoekers per dag. Dit was 140-150 eventjes, maar Quickonline heeft hem toen gedelete ). Het is leuk als je van iemand een mail krijgt hoe moet ik dit of dat doen en dan later een mail terug krijgt “THNX, werkt perfect!!!” of zoiets.

Daar doe ik het voor.

Het onderhouden van mijn pagina vind ik ook erg leuk, want ik doe alles met notepad dus dat is echt puzzelwerk soms, maar voor mij erg leuk. Kost wat meer tijd, maar je hebt wel complete controle (zal je met sommige webbuilders ook wel hebben) en de voldoening als het eenmaal werkt

GR33TS, G@M3FR3@K

werkt

Java = Anfy3D ?? juist

AI wezentjes, moet je ff kleuren en AI mee prutsen, bekom je nog leuke dingen

bv gele beesten op zwart en ze het hoogst mogelijk zetten, na een tijd beginnen ze figuurtjes te maken door mooi vormpjes te zwammen op een rij

btw die golven komen maar mijn IE flipt op anitmated Gifs dus ik zie de animatie 1x en dan gedaan

Wie heeft er zin om een pagina met mij te maken, het wordt een soort hack pagina met allerlei progs.

mail me als je interesse hebt.

grts +he Cross