The Sims crack

vbimport

Kan er iemand mij een crack voor The Sims geven? CloneCD ondersteunt mijn writer(HP8100) niet, de cracks op www.megagames.com werken niet,
ik kan nooit een verbinding maken met www.gamecopyworld.com en een
exacte kopie kan ik ook niet maken (mijn cd is al een kopie).

ik weet wel niet welke versie je hebt he
maar ik heb de engelse crack naar u door gestuurd en een link naar the sims cracks

ik heb ook een copie van de sims geen probleem met
die te kopieeren
doe dat gewoon met adaptec cd copier de luxe
heb al een stuk of 10 kopieen van gemaakt

kijk hier maar voor een crack
http://www.dreamscene.com/cosmocon/

grt @mil@

Mocht je 'm nog nodig hebben hier staat ie ook hoor: http://www.idrive.com/friendsofcdfreaks/files/Prog/

de vervangende sims.exe

:stuck_out_tongue:

Bedank voor de reacties maar het werkt nog steeds niet
Ik heb de cracks geprobeerd en ook UnSafedisc 1.2.2 en Bruteforce Cdilla Decrypter Beta 1.01.
Met deze laatste krijg ik een GPF op de 2 exe’s dat het maakt.
Wat er gebeurt (met alle cracks) is het volgende:
Het spel start op, ik krijg de intro, dan laadt het spel en tijdens het laden vlieg ik terug naar mijn desktop.
Het is versie 1.0, ik heb het geïnstalleerd in het Nederlands maar heb ook Engels geprobeerd.
Misschien zou het kunnen dat er een bestand tekort is op de cd ofzo dus zou er iemand een lijst met de bestanden op de cd kunnen geven?
En wat is het label (ik denk The_sims en heb ook al The Sims en TheSims geprobeerd)?

Vervang Sims.exe door dit bestand. Deze is voor de Engelse versie.

Joker007

Is er ook een Nederlandse versie van The Sims
Zo ja weet iemand misschien waar ik die kan downloaden(alleen het Nederlandse gedeelte ik heb the Sims wel maar ik kan hem alleen installeren in het Engels en Spaans)

Alvast bedankt
Grzz.

Mess

he he he IK ben er 1000 procent zeker van!!!>>>> hij heeft het spel goed gecrackt hoor maar heeft een probleem met het spel een conflict of zo
ik heb met blindread een copy gemaakt van the sims en hij zij als ik het spel opstarte : please insert correct disk
en hij starte nog niet eens op dus het wil zeggen dat als het spel niet goed gecrackt is kun je de intro niet eens zien hij ziet hem wel en komt zelf in het menu dus het spel is correct gecrackt!
probeer het bij een 2 tal vrienden van jou en het werkt!!!
ik heb ook gamez die op men ene PC niet werken en op de andere wel ! dat is meestal afhangent van je video driver die je hebt
geloof me als je het spel al kunt opstarten en in het menu komen dan is het goed gecrackt want als je het niet goed crackt zegt hij direct hij start niet eens op!:Please insert correct disk
bij nba live 2000 bij mij thuis heb ik hetzelfde prob als jou ik start op eerst intro dan menu en terug naar windows , dat ligt gewoon aan men PC!
op mijn andere werkt het perfect

Maar ik kom niet in het menu. Het stopt tijdens het laden.

ja maar als hij in windows niet zegt :
please insert disk dan is het correct gekopieert zeker van!
want ik heb het geprobeert en hij zij het bij mij ! dan de crack geprobeert en starte op.geloof me probeer bij een vriend eens!
die crack die ik doorgestuurt heb werkt want ik heb het met die geprobeert en het is gelukt.

OK, maar ik zou het graag wel thuis spelen anders moet ik 25 km rijden.