The Party!

vbimport

Tussen de kerstdagen en nieuwjaar begint weer een van de grootste demo parties in Europa !

Ik spreek hier over.. The Party.

Voor alle info zie : http://www.theparty.dk

Nu is mijn plan om naar The Party te gaan.

Ik ben wel eens benieuwd wie er allemaal eventueel zin hebben om mee te gaan. Misschien kunnen we het een beetje in groepsverband organiseren.

Dus , reply met suggesties , op- of aanmerkingen.

Ik weet nog geen toegangsprijzen dus mail me daar niet over.

Als jij me sponsort ga ik wel mee hoor.

ga dan m3t vliegtuig

Een bus(je) is denk ik wel het leukste, mede omdat je dan gewoon zeg maar ‘lomp’ kan doen en je niet aan de voorwaarden van een vliegtuigmaatschappij hoeft te houden.

Ik weet niet of je daar ergens blijft slapen dan, maar anders mogen er 1 of twee personen niet drinken zodat je veilig thuiskomt. Verder zou je je kunnen proberen te laten sponsoren, dat je allemaal een shirt aandoet van het een of ander ofzo

Originally posted by The MAzTER
[B]Als jij me sponsort ga ik wel mee hoor.

ga dan m3t vliegtuig [/B]

Stom stom stom . helemaal mijn schuld , ik had het niet gezien , mijn nederige excuses.

Ik had moeten zeggen : “Dus reply met suggesties , op- of aanmerkingen die SERIEUS genomen kunnen worden” :slight_smile:

Anyhoo ,vliegtuig lijkt me dus geen optie…

busje huren of autootje dan maar ?

busjes denk ikzelf eigenlijk…En is wel een goed idee om je te laten sponseren, scheelt weer wat geld…Daarnaast een hotel of iets in de geest van een jeugdherberg boeken :slight_smile:

In een busje lijkt me ronduit het leukst. Dan kun je lekker rustig aan doen en er een gezellig boel van maken.

Maareuh reken maar niet op mij, ik kan je nu al vertellen dat ik niet meekan hoor :frowning: