The Matrix Movies

vbimport

hoi,

will gewoon weten als The Matrix nog door gaat.
of is het een einde??
is er iemand die weet?

ghehe, volgensmij was er een aardig einde aan gemaakt.

dus denk dat het bij een trilogie blijft.

dat heb ik ook gedacht.
wie vind dit film spannend?

1 was revolutionair, 2 & 3 was uitmelken van deel 1 vond ik zelf.

Originally posted by t111645
dat heb ik ook gedacht.

deze film vond ik wel aardig.

dat heb ik ook gedacht.

ik heeft dit film nog niet gezien (mocht je het derde deel bedoelen)

Originally posted by Mr. Belvedere
ik heeft dit film nog niet gezien (mocht je het derde deel bedoelen)

Je hebt weinig gemist hoor… alhoewel de special fx wel mooi zijn, is het verhaal bagger^6… :sad:

Originally posted by Dee-ehn
Je hebt weinig gemist hoor… alhoewel de special fx wel mooi zijn, is het verhaal bagger^6… :sad:

Ja precies. Verder zijn de DVD releases gewoon super zwaar achterlijk. Geen mooie beeldkwaliteit en “gewoon” dolby 5.1.

Doe gerust een bult mooie extra’s , DTS-ES en zowel 4:3 als 16:9 formaat voor een film die het van de special effects moet hebben.

Gelukkig had Peter Jackson dat iets beter in de gaten met de Lord Of The Rings Extended Platinum Editions.

dat heb ik ook gedacht.

AU AU… Jezus, wat een taalverkrachting! Is dat “bloody” gemakzucht van je of ben je een net verse “Nieuwe Nederlander”?!? :rolleyes:

AU AU… Jezus, wat een taalverkrachting! Is dat “bloody” gemakzucht van je of ben je een net verse “Nieuwe Nederlander”?!?

ik weet niet wat je bedoelt.

ik woont niet in Nederland.
en ja de beelden zyn niet meer mooier dan ervoor…
nog iets, dit is over het algemeen ( dus alle matrix films ).

deel 1 en 2 heb ik gezien deel 3 moet ik nog kijken

wat jammer

hmm, het was wel leuk om te zien hoe het afliep, maar ze hadden het wat mij betreft best wel bij deel 1 kunnen laten.

voor my was de vorige delen spannend dan de einde.

tja, het eerste del was echt über r0x your b0x0rs super geil klasse ofzoiets, maar de andere twee waren kut, maar zoals ik al ei was het wel grappig om te weten hoe het afliep na de cliffhanger aan het einde van deel 2, dat stuk in zion met de APC’s (of hoe ze dan ook heten) die tegen de sentinels vechten was wel super cool en mooi gemaakt :smiley: