The Cell rippen, AC3 komt meerdere keren voor

Ik probeer deze te ‘rippen’ maar ik zie dat de audio maar liefst 3 keer beschreven staat op het origineel…

Ac3 6 ch (dit staat er dus 3 x)

moet ik ze nou allemaal rippen (elk is meer dan 300 mb) of kan ik er een (of alle 2) weg vinken?

Ik denk dat er een tussen zit met comentaar van de filmmakers , maar probeer eens de film te laden met een programma waarin je de verschillende steams kunt laden.

Weet op het moment geen programma maar ik denk de medecdfreakers dit wel kunnen geven.

Originally posted by donfrabrizio
[B]Ik denk dat er een tussen zit met comentaar van de filmmakers , maar probeer eens de film te laden met een programma waarin je de verschillende steams kunt laden.

Weet op het moment geen programma maar ik denk de medecdfreakers dit wel kunnen geven. [/B]

klopt ja, maar das de 4de stream (totaal staan er 5 op commentaar van producer is 2 channels) ik zou idd eens het verschil eens kunnen afluisteren, maar ben bang dat ik iets over het hoofd zie…

Staan er wellicht meerdere audiokanalen (meerdere talen) op de DVD?

Zou je er niet uitkomen, dan kun je altijd nog eventjes de DVD transcoderen met maar 1 stream (tip: pak de eerste stream, dit is normalerwijs de standaard Engels stream), transcodeer het meukje, zet het resultaat evt om naar een ISO en mount deze (met Deamon tools oid) en speel het af met een software DVD player; je zult snel merken of het wel of niet goed is gegaan.

Is je DVD enkel nog in het Hongaars? Dan had je echt de verkeerde stream te pakken :).

nope allemaal engels en ik heb intussen de 1ste steam meegeript en daar lijkt niets mis mee te zijn, toch blijf ik twijvelen, want het zou toch niet voor niets zijn gedaan.

wat ik ook nog kan proberen is om de audiostream van 2 en 3 te rippen, ff luisteren wat daar voor geluiden te horen zijn, als jullie me nooit meer terug zien, weet je wat er aan de hand is :stuck_out_tongue: