TFT 17" Monitor - 444 euro - doen?

Ik krijg net de funprice.nl mailinglist doorgestuurd waarop het volgende staat:

TFT 17" monitor LiteOn
Het houdt niet op! Ook een 17" TFT voor een superlage prijs!!

Naast een mooi design heeft deze monitor ook een goed beeld! Resolutie: max 1280x1024 @ 75Hz.
(art. nr. 11159).

Van €699 voor €444 !!

Volgens mij is het deze: http://www.funprice.nl/getimage.html?artid=1717
Alhoewel op de site een ander artikel nummer staat.

Ik wil binnen nu en een maand toch een nieuwe PC kopen met TFT monitor dus ik dacht deze maar vast kopen? Ik sta ook 3 dagen op de HCC dus daar kan ik evt ook wel wat vandaan halen… denk je dat het daar nog wat goedkoper wordt?

Ziet er leuk uit, maar wat zijn de overige specs…

contrast ratio?
brightness (in cd/m²)?
response time?

Ja beetje jammer want dat staat er dus niet bij :slight_smile:

Op de funprice.nl site staat alleen de onderstaande 17" liteon… dat is niet dezelfde denk ik want de resolutie is anders…

weet verder ook niet hoeveel liteon 17" TFT monitoren er bestaan… liteon website is niet echt gebruiksvriendelijk…

Zeer mooie en betaalbaare LCD-Monitor. Met ingebouwde speakers en een lage .26 dotpitch en een handig OSD menu.
Maximale resolutie: 1024x768@75hz (16 miljoen kleuren). Ook de overige specificaties(zie onder) liegen er niet om!

Op deze LCD-monitor ontvangt u € 45,38 energiepremie van uw energiebedrijf. Dus u betaald uiteindelijk € 45,38 minder dan op de site vermelde prijs. Voor meer informatie kunt u kijken op www.energiepremie.nl

De kleur van het beeldscherm is grijs, blauq/zilver is niet meer leverbaar.

Display Type 17\\\"TFT LCD
Pixel Pitch 0.264 x 0.264 mm
Display Area (HxW) 404 x 322 mm
Contrast Ratio 250:1(min.), 400:1(typ.)
Viewing Angle 115 degree(V.), 140 degree(H.)
Operational Features
Display Colors 16.7M colors (8 bits)
Resolution SXGA (1280 x 1024) @ 75Hz (Analog 75Hz)
Brightness 250 cd/m ²
Response Time Tr: 15ms Tf: 25ms
Interface Analog RGB
Input Connector
15-pin D-sub, Speaker Out/ Audio In Jack
Multimedia (Optional)
Two Internal Speakers 2 Watt output x 2
One Sub-Woofer N/A
Microphone N/A
User Controls
Front Panel Controls Power On/Off, Select Up/Down, Adjust Value +/-
OSD Controls

Contrast, Brightness, H-Position, V-Position,
Phase (Pixel Adjust), Recall Defaults, Audio Adjust, Clock,
5 Languages, Color Balance, OSD Position, Input Select,
Information, YUV Adjustment
Physical Specification
Dimension (HxWxD) 433.9 x 434.2 x 220 mm (w/ Audio)
Net Weight 6.3 Kg (w/ Audio)
Power
Power Saving VESA DPMS standard
Power Consumption 48W (Typ.)
Regulation
Safety & EMI UL, CSA, TUV-GS, FCC-B, CE, TCO\\\'99

Prijs € 699.00

De prijs is aantrekkelijk… maargoed, dat zegt nog weinig.

Ik las onlangs dat zeer binnenkort de prijzen van TFT schermen behoorlijk zouden gaan dalen. Een prijsverlaging van $200 op een 17" scherm zou niet uitzonderlijk zijn. Indien dit waar is (en ik heb het al meerdere malen gehoord, er zal dus wel een kern van waarheid inzitten) dan zou ik bijna zeggen, kijk de kat uit de boom en koop dan een gerenomeerd merk (Samsung, Ilyama etc)

Lite-On TFT schermen komen niet zo goed uit de test. In de PCM van september of oktober stond dat laatst. Het is een middenmoot. Samsung, EIZO en NEC kwamen er het beste uit. Ook Iiyama was wel oké. Hoe ga je die TFT gebruiken? Als je alleen maar office doet enzo en geen games dan volstaat deze wel.

speel geen games… gebruik hm vooral voor normale bezigheden dus (word, excel, mail, mirc, www etc, standaard kantoor pc dus)

maar als ik het goed begrijp nog even wachten dus… wellicht is er een leuke aanbieding op HCC voor die nec/samsung oid ofzo…