Tetrahydrocannabinol percentage

Maakt het wat uit hoeveel er in zit ?

Ik rook niet. :slight_smile:

Waar gaat dit eigenlijk over?

Ik kan me moeilijk inbeelden dat dansmug dat écht niet weet, maar wie weet zijn er anderen die het niet durven vragen :wink:
't Gaat em dus over het werkzame bestanddeel in cannabis.

En ik rook ook niet :slight_smile:

Wiedewiedewiet.

@Wannez, ik wil er bijna een krat bier om verwedden, dat ie heel goed weet waar het over gaat.!!

Originally posted by Wannez
[B]Ik kan me moeilijk inbeelden dat dansmug dat écht niet weet, maar wie weet zijn er anderen die het niet durven vragen :wink:
't Gaat em dus over het werkzame bestanddeel in cannabis.

En ik rook ook niet :slight_smile: [/B]

Aleen maar snuiven ? :slight_smile:

Oh kan je cannabis ook al snuiven? :wink:

Niet dat ik weet (nooit geprobeerd). Maar ik doel op je mooie avatar :slight_smile:

Zoiets vermoedde ik ja :wink: Maar daar blijf’k zelf wel vanaf, anders had’k al lang onder de zoden gelegen met OD :stuck_out_tongue:

Tuurlijk! Zeer fijn versnijden, lijntje trekken en hopla! :wink: (heb ik op tv gezien!)

[offtopic]
Helemaal ‘in’ is alcohol snuiven. Eerst het vocht verdampen, dan wat overblijft opsnuiven. (zag ik is bij jackass, nu zie je het op elke straathoek) :confused:
[/offtopic]

Lijkt me sterk. Het eerst ewat volgen smij verdampt is de alcohol. Maargoed. Het idee is leuk.

Originally posted by Its_me_117
Lijkt me sterk. Het eerst ewat volgen smij verdampt is de alcohol. Maargoed. Het idee is leuk.

Het was bij Jackass…

Drugs are bad mmkay.

Originally posted by Wookie
Het was bij Jackass…

dus waar…:rolleyes:

1-10%. Hoeveel zit er nu eigenlijk in?

Ik ben gezelligheidsrooker. Net als gezelligheidsdrinker :cool:

Originally posted by Totibbs
[B]1-10%. Hoeveel zit er nu eigenlijk in?

Ik ben gezelligheidsrooker. Net als gezelligheidsdrinker :cool: [/B]

geen idee , ik heb nooit het percentage gemeten/geteld/geteeld. Dat laat ik aan de echte experts over die graag een strafblad willen.

Stond vandaag weer een mooie foto in de Metro van een mevrouw in joggingbroek die geboeid werd afgevoerd van haar thuistelerij.

En wat dachtten jullie van de wietplanten waar een mengsel van water + heroine op word gespoten? :rolleyes:

Originally posted by RMX
En wat dachtten jullie van de wietplanten waar een mengsel van water + heroine op word gespoten? :rolleyes:

Yeach, dan nog liever Haze

Laat mij maar gewoon een pilske/pintje drinken

bwa vind dat er niet teveel mag inzitten heb vroeger ook gerookt, maar nu experimenteren jongeren met veel straffer spul.

Misschien wel iets te straf, voor de vaste rokers, die moeten zelf maar weten hoeveel ze moeten hebben.

Maar voor de mensen die experimenteren hoeft het niet te hoog te zijn.