Test

werkt dit?

ik weet niet wat er moet werken maar ik zie je post :smiley:

Originally posted by bmad
ik weet niet wat er moet werken maar ik zie je post :smiley:

Zie zijn status

Originally posted by Da_Taxman

Zie zijn status

Er zijn steeds minder en minder ‘gewone’ members. :stuck_out_tongue:

Originally posted by m-pox
[B]

Er zijn steeds minder en minder ‘gewone’ members. :stuck_out_tongue: [/B]

je roelt nu als je een gewone status hebt:D :cool: :stuck_out_tongue:

Originally posted by m-pox
[B]

Er zijn steeds minder en minder ‘gewone’ members. :stuck_out_tongue: [/B]

Zou mijn status best op normaal willen zetten hoor, maar dan krijg ik ruzie met Domin8tor…heb die discussie eerder gehad met hem :wink:

Maar er blijven altijd nog genoeg mensen over met normale status…al waren het alleen maar die irritante newbies die een vraag posten en daarna nooit meer van zich laten horen :wink:

ben ik blij dat het nog even duurt voor dat mijn status veranderd :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by flits

je roelt nu als je een gewone status hebt:D :cool: :stuck_out_tongue:

idd:o

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Maar er blijven altijd nog genoeg mensen over met normale status…al waren het alleen maar die irritante newbies die een vraag posten en daarna nooit meer van zich laten horen :wink: [/B]

Vraagje
Waarom denk je dat :stuck_out_tongue:

Murphy23x = Status standaard

:rolleyes:

Originally posted by bmad
ben ik blij dat het nog even duurt voor dat mijn status veranderd :smiley: :smiley: :smiley:

Beter je best doen :slight_smile:

Originally posted by RaSta
[B]

Vraagje
Waarom denk je dat :stuck_out_tongue: [/B]

Waarom denk ik wat?

Dat er nog genoeg mensen met normale status overblijven?
of
Dat er genoeg irritante newbies zijn die een keer een vraag posten en dan nooit meer van zich laten horen?

Als je een lijstje wilt met hoeveel newbies er zijn op dit forum die niet meer dan 5 postings hebben dan zou ik eens kunnen kijken, maar ik zie regelmatig mensen een vraag stellen die duidelijk geen enkele moeite genomen hebben om zelf even rond te kijken, als er dan een antwoord komt dan mag je blij zijn als ze nog even reageren om te bedanken en daarna zie je ze nooit meer (waarschijnlijk raken ze het password kwijt of zo en registreren zich weer opnieuw om dezelfde tactiek weer toe te passen)

Verder is het zo dat bijzondere titels worden toegekend aan bijzondere personen. Er zijn steeds meer mensen die op hun eigen manier bijdragen aan CD Freaks (waarvan ook veel gebeurt op IRC, maar ook op de achtergrond). En natuurlijk zijn er de mensen die in het verleden een belangrijke bijdrage geleverd hebben en nu weer terugkomen bij CD Freaks…

Het naampje onder je naam zegt niets. Het gaat erom wat je doet (en gedaan hebt)…(maar dan ga ik weer een oude discussie herhalen :wink: )