Terrorisme

vbimport

dit was een discussie die we op de sportschol hadden afgelopen week.
als er in elk willekeurig ander land laten we bijvoorbeeld frankrijk nemen,
gebeurt was wat er in Amerika gebeurt is zou heel de hele wereld dan ook zo fanatiek de strijd aan willen gaan tegen terrorisme?

Denk het niet. Amerika heeft:

[list=1]
[li]De grootste muil
[/li][li]De meeste cash
[/li][li]Het grootste leger
[/li][li]Fokkers als de FBI, CIA & NSA
[/li][/list=1]
Maar ik denk dat punt 1 het zwaarst telt…

Ik geloof ook trouwens niet dat de hele wereld zo staat te trappelen om de USA te helpen in zijn kruistocht tegen het terrorisme. Noorwegen (geloof ik) heeft al zoiets gezegd van:"“Da’s mooi, dat 5e artikel in het VN verdrag, maar wij gaan dus mooi geen oorlog voeren.” Omdat de USA al 50 jaar overal zijn bemoeizuchtige neus tussen steekt, kan er zoiets nou eenmaal gebeuren. Andere landen hoeven daar niet voor op te draaien (als het aan mij zou liggen en Noorwegen denkt er dus net zo over).

Originally posted by Azrael

[li]De meeste cash
[/li]>

Ze hebben helemaal niet zo veel geld, maar omdat ze nu eenmaal zo veel geld lenen kunnen ze doen alsof ze een heel erg rijk land zijn maar zo rijk zijn ze dus niet :slight_smile:

Ze hebben idd nog een aantal jaren contributie achterstand… bij de Navo en de VN.
Bin Laden zei op Netwerk, die beelden zijn uit 1998, dat die soldaten van de US angsthazen zijn. Bij 80 dooien smeren ze um al. Ik weet dan niet of ze dat ook doen als het echt oorlog is. Maar die Ben heeft wel gelijk volgens mij.

…ach hopen dat ze het waarmaken wat ze zeggen

Vindt ik ook, ze moeten die moslims die daar zo staan te juichen gewoon van de aardkloot afschieten. wij staan toch ook niet te juichen als er daar iets ergs gebeurt.

en jammer dat de goede onder de slechte moeten lijden, maar ik zou het daar gelijk plat gooien, maar dat zal binnenkort ook wel gebeuren… :cool: MARK MY WORDS :cool:

Ik denk dat de newsmedia een grote rol speelt in dit geheel.
Als je 24 uur per dag op alle stations het zelfde ziet komt het gewoon van zelf. Nu weet ik niet of Amerika bij Frankrijk meteen aan de bel getrokken zou hebben, maar laten we nu als voorbeeld Engeland nemen ( een sterkere partner van Amerika )

Er vliegt een vliegtuig Buckingham Palace binnen.
Dan denk ik dat de zaak toch weer wat anders ligt.

Laten we het over een ding eens zijn.
Wat er hier gebeurd is kan niet en er moet worden ingegrepen.

Laten we van de ene kant blij zijn dat deze aanslag de druppel is geweest en dat ze een land hebben uitgekozen wat nu niets anders kan doen.

Iedereen heeft recht op zijn eigen godsdienst, maar niet zoals de radicale moslims zeggen.

Als je vrijheid kent mag dat niet.
Vrouwen binnen en alles voor het geloof.
Ieder land moet volgens hun gelijk zijn aan de geloofsopvattingen van de koraan.

Nee dat kan niet en mag nooit gebeuren.
De godsdienst gaat bij deze toch te ver.

Als hun geloof een bedreiging wordt voor onze vrijheid en democratie fuck it.

Wij hebben toch ook nooit gezegd hoe zij moeten leven.
Tot nu toe dan.

Nu is het dan ook de tijd om ze terug op hun plaats te zetten.

Dat wil zeggen in de stront.
Wie niet wil horen moet maar voelen.

Jammer genoeg moeten ook de goede moslims hier dan weer de dupe van worden.

En voor dat hier weer over wordt geschreven, er zijn zeker goede moslims maar de gestoorde moeten worden uitgeroeid.

Het probleem is weer dat ze wereldwijd verspreid zijn.
Dus ieder land heeft zijn plicht om in te grijpen daar waar nodig is en ja dan ook die mensen die zitten te juichen.

Vooral ook de kinderen, want dat zijn de toekomstige opstandelingen.

Begin met de godsdienstige leiders, zoals die 1000 in Afganistan.
Ze kunnen dan de kwade lijn niet meer volgen en weten niet wat ze moeten doen.

Een varken zonder hersens is ook dood.
Pak hun spreekmeesters aan en een grote stap is gedaan.

Hmmz in Afghanistan valt niet echt veel meer plat te gooien… …alles is daar al plat.

Die Bin Laden houdt zich niet aan de godsdienst maar is meer een soort sekte, want de Islam geeft je echt geen toestemming om er vrolijk op los te moorden. Moslims zijn eigenlijk bijna altijd hele goede mensen, maar die gekken verpesten het voor alle moslims…

En misschien heeft die Bin Laden het gewoon NIET gedaan en lacht Iraq ons nu allemaal heel hard uit… …maarja, het zal allemaal wel goedkomen, voor WWIII ben ik niet echt bang meer trouwens, ik hoop maar dat ze het bij ‘the Middle East’ houden, en niet hier ons komen lastig vallen…