Tentamens!

vbimport

Zoals jullie wel gemerkt zullen hebben, heb ik de afgelopen week zeer weinig nieuws gepost op de frontpage. Well… ik zit in de tentamenweek en voordat ik online ging (zo rond half 10 's avonds) had ik geen tijd om te posten. En om half 10 was iedere keer al het nieuws door mijn collega’s voor mijn neus weggekaapt :smiley:

Maareuh ik sjek net op het netwerk de tentamenresultaten en zie dat ik alle tentamnes tot nu gehaald heb… en dat terwijl ik d8 dat ik eentje eventueel zou halen en de rest niet!!!

Euh ja deze topic slaat nergens op maar ik ben zo blij dat ik het gehaald heb dat ik het toch maar ff post (Tax kan het toch niet sluiten nu :D:p)… mag wel he?

En nu ga ik genieten van mijn vakantie… tot laters!!!

p.s. eerst moet ik over 20 minuten nog 1 tentamen maken…

/me heb ook tentamens, deze week 2 van de 3 wel gehaald.

komende week hertentamens, statistiek enz…KLOTE :(:frowning:

Studeer jij dan nog?? Nooit geweten?

ik had vorige week tentamens. Ik had van de 5 toetsen 2 onvoldoendes. (dat krijg je in de 2de fase he), maar dat maakt niet zoveel uit, want ik ga ze toch herkansen.

Dit was weer een heel interessante reply van Pyromaniac :smiley:

ik zou zeggen, maak ze goed die laatste tentamens :wink:

gelukkig ben ik daar van af

Zo dat was dat

Heb ik het gehaald? Geen idee… dat zie ik wel weer :smiley:

Het was niet moeilijk, maar wel fokking veel…

gefeliciteerd met de tentamens die je tot nu toe gehaald hebt, hoop voor je die laatste ook.
Prettige vakantie.

Enige wat ik eraan kan toevoegen is gefeliciteerd …

Lang geleden die tentamens joh, 1994 geloof ik :smiley: :smiley: :smiley:

:stuck_out_tongue: Lathieza :stuck_out_tongue:

Beters dat je die tentamens hebt gehaald. En wat betreft dat laatste tentamen, als je het haalt, dan is dat mooi meegenomen. Haal je het niet, fok it, er is nog altijd herkansing. Maar we gaan er maar van uit dat je het wel gehaald hebt :).

/me moet volgende week tentamens doen en een paar mondeling:( Ik zie wel wat ervan komt… Iedereen die nog moet: suc6

Allemaal bedankt voor de felicitaties en de geestelijke steun :smiley:

p.s. waarschijnlijk ben ik over 15 minuten een paar dagen niet op het forum en het nieuws zoals reeds bekend… maargoed… zou ik er toch zijn: jullie merken het wel…

Originally posted by Dee-ehn
…p.s. eerst moet ik over 20 minuten nog 1 tentamen maken…

Hoe bedoel je DIE HARD?! Tussen je tentamens door ff op CDfreaks! haha! :stuck_out_tongue:
Zo mogen we het zien!