Telenet veel beloven weinig doen

vbimport

wie heeft er ook last om te surfen, mailboxen te openen en te browsen op telenet .dit alles gaat bij mij s'avonds overdreven traag ongeveer 5 minuten om een standaard mail te verzenden ongeveer 1kb /sec 5mb op 5uur,soms lukt het gewoon niet!! en geeft de cablemodem geen krimp geen datatransfer gewoon zo dood als een pier .ik heb alle mogelijke testen gedaan die zij mij gevraagd hebben.alles bleek volgens de testen zeer goed,zelfs een technieker is langs geweest om alles uit te meten wederom alles goed.maar toch blijft alles bij het oude en is het gewoon niet te doen.ik bel nu al 3 weken over en weer met klachten en iedere keer hebben ze een andere verklaring (gewoon geldpakkers).het gaat verdomme niet,uw reacties als u ook van die toestanden heeft.

ik heb daar geen problemen mee, ik heb enkel altijd een hoge ping (in vergelijking met andere teleneters) wanneer ik ga spelen. Ik heb ze ook al gebeld en ze liete me een FTP test doen, daar was alles normaal (duh wanneer je van een van de snelste ftps binnen het netwerk laat downen heb je natuurlijk snelle speed), ze hadden ook zitten pingen naar mij en zegden zelf dat het niet normaal was dat het veel te traag ging, nu hebben ze mij gezegd dat ik de UTp kabel es zou moete vervange dat er verlies opzit, ga ik es probere werkt het niet, bel ik terug, het moet in orde komen want ik betaal ervoor, heb ze al 3 dagen achtereen lastiggevallen en elke telefoon operator daar blijkt iets anders te zeggen

wat jij nu zegt ik bel gedurende 3 weken en steeds een andere uitleg het zijn ondeskundige lui ik sta verstomd over hun vindingrijkheid.het kan toch niet betalen voor iet dat soms werkt en dan weer niet.even ter info vraag ze eens of er soms werken bezig zijn aan de server,tegen mij zeiden ze ja eens benieuwd ?.volgende week doe ik een aangetekend schrijven.telenetters laat niet op jullie kop zitten want als men nu niet reageert wordt dit zeker geklasseerd en worden we verder geambeteerd.dit is geen oproep tot antireclame maar dit berust op ware feiten.

Het is waar wat help zegt, heb het ook zitten,iedere dag bellen en altijd een ander commentaar.
Hoop dat ze die problemen eens aanpakken anders moeten ze ons geld weer geven.
een teleneteraar

Ik heb sinds 7 december telenet.
Tot over 3 weken werkte alles perfect…en toen is het begonnen.
In de voormiddag OK.
Van s’nammiddags naar de avond toe ging het telkens maar trager en trager.Zodat er van surfen bijna niets meer in huis kwam.
Vandaag was het zelfs zo ver dat ik deze voormiddag bijna geen pagina binnen kreeg.
Ik heb al kontakt opgenomen met hun helpdesk en daar wisten ze me te vertellen dat ze er van op de hoogte waren.Maw ze waren het aan het uitzoeken.
Intussen tijd betalen we wel voor iets dat we niet krijgen !!!

eeeeeuh
als ik dat hier zo eens goed lees …
zou ik dan feitelijk wel overschakelen op telenet ???
Ik geloof dat er nu bij sommige mensen twijfels beginnen te ontstaan zoals bij mij
Ik heb vrienden die in Aalst wonen en zij hebben er blijkbaar geen problemen mee, ikzelf woon niet ver van Aalst en hoop er ook mee te kunnen profiteren van probleemloze surfplezier

Mvg

ik heb nu al twee dagen te maken met een redelijk goede snelheid. maar toch haal ik buiten het netwerk maar 10kb niet zo rap he binnen het netwerk kan dit gaan tot 450kb.
ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
greetz.

Goed help laat iets weten hoe het afloop met je verbinding van telenet.
Bij mij gaat het ook niet zo best.

sinds gisteren iets beter dan de afgelopen 3 weken bij mij…hoewel 's avonds nog altijd veel trager dan 'smiddags
wel een aantal sites niet op te roepen (error 312) die dan even later wel gaan, en ook wel ‘bewerking afgebroken’-berichten

Ja jongens, ik heb hetzelfde probleem als jullie ==> véééééél te trage download naar mijn goesting!!!
Ik heb me laten vertellen dat er in somige gemeenten waar “bijna” iedreeen op Telenet zit, er maar 1 poortje is waar men met z’n allen doorheen moet. Ik vind dus dat (als dit waar blijkt te zijn) Telenet hier WREED SNEL iets moet aan veranderen. Anders zal de concurrentie floreren denk ik!
(ik ben al niet meer zo opgetogen met Telenet, ik betaal liever 1000fr/maand meer met een gegarandeerde snelheid!!!)

Greetz Liquidsky

pfft, heb net naar Telenet gebeld en mijn probleem uitgelegd, en ik moet zo’n testje uitvoeren. Zal dit dan maar doen zeker?
Ik hoop echt dat mijn probleem dan opgelost is , anders zal ik aan hunne kop blijven zagen. Ik hou jullie op de hoogte

TIP VOOR IEDEREEN DIE KABEL WILT NEMEN!!!

informeer in je straat of er meer mensen zijn met kabel omdat kabel cross wordt angelegd in straten is het zo dat als er veel mensen in je straat zij die kabel hebben jouw bandbreedte aftappen en dat zuigt…

ik ken 2 mensen en de ene woont in de ene straat en de ander in de straat daar pal naast en de ene gast gaat met 5k en de ander met 100k rara hoe kan dat!!!

(by the way ik las hier net iets boven over een nieuwe utp kabel aanschaffen ik kan je nu al zeggen dit helpt niet…
ook geen coax utp is daarintegen veel beter dan coax…)

die gasten zijn soms echt gek bij helpdesks ik heb ze wel eens gebeld toen ik nog een normale modem had omdat ik geen verbinding kon krijgen met internet. en toen zijden ze dat ik 2 pinnetjes van mij stekker af moest knippen…
hahaha ik heb ze toen vierkant uit gelachen!!!

Ben al enkele weken telenetter en heb nie echt te klagen. Soms wel eens een minder snelle download of laden van pagina’s maar dit is logisch gezien dit afhangt van hoeveel netters in je buurt de kabel delen maar ook van de ‘tegenpartij’. Is hun verbinding nie al te vet dan moet je ook nie veel verwachten.
Het tijdstip speelt ook een grote rol kabel of niet

Toch succes aan de mistevredenen
Ik woon gelukkig in een achterbuurt waar internet nog niet is doorgebroken

hello ik heb bevestiging van de problemen ontvangen,en met verontschuldigingen rappe gasten he ze zullen de zaak onderzoeken zeggen ze .ik geloof echter niet meer in sinterklaas.verder nieuws volgt

er is een petitieaktie: http://www.nolimit.nu/
doen

Ik heb de indruk dat telenet het slachtoffer wordt van zijn eigen succes en een beetje op zijn lauweren aan het rusten is: ‘kassakassa!’. Ze zijn ook dringend aan herinvestering toe!

he jongens moet je effe horen ik zit nu 15 uur zonder telefoon,en weet je van wie deze is ???
jawel goed gegokt en de winnaar is telefuckingnet