Telenet traag of rap

vbimport

ik ben sinds kort telenet gebruiker,bij het downloaden of browsen haal ik slechts snelheden van 10kb/sec.uw ondervindingen of reacties altijd welkom.

Nou het kan dus zijn dat je in een zone woont waar veel mensen Telenet gebruiken Wat tot vermindering van je snelheid leidt.
Ofwel misschien omdat je een slechte kabel hebt gehad.

Je zal dus ook beperkt zijn tot de bandwith van de server, als die maar toelaatr to 56 KBPS dan, zal je slechts maar xx-aantal mb/s binnen halen.

Ik hoop dat je hier iets wijzer bent uit geworden.

GrEeTingZ

Mattel007

Telenet is wel snel, alleen ze sucken :slight_smile:
snelheid: 120k-140k gewoonlijk…

1 van de redenen dat telnet(pandora.be) wel snel is, is omdat ze die Klote Gotverdedjie limiet hebben (

Hey zag iemand op irc met Chello.Be in zijn ip, iemand hier meer info over? Of was ik stoned? :slight_smile: Zal dat wel geweest zijn, want als er al concurrentie voor de kabel was, was ik er wel bij…ehehh

When the Slingblade come, better be gone

[This message has been edited by [iSO]-SL|nGBlade-[iSO] (edited 22 February 2000).]

Telenet is snel doch zoals altijd afhankelijk van het surftijdstip
een snelle server aan de “overkant” geeft meestal goede resultaten
downloadlimiet van 2 gig /week is toch goed te doen?
Telenet is momenteel beter dan fucking belgacom ADSL

Ik zit al 2 jaar bij Telenet en ik kan alleen maar zeggen dat het momenteel naar een dieptepunt aan het evolueren is. Telenet is het slachtoffer van zijn eigen succes en is al niet veel beter dan Belgacom. Ze hebben momenteel een even groot monopolie dat Belgacom.

ADSL kost iets meer maar geeft garantie op snel surfen en gamen, bij kabel moet je de connectie delen met meerdere gebruikers op uw segment en dit in tegenstelling tot ADSL. Veel gebruikers op uw segment ? Klotepandoraconnectie.

ADSL is de toekomst voor de occasionele surfer. Voor heavy dudes is kabel de beste keuze, doch je moet rekening houden met lagere snelheden.

De beloftes van Telenet van 300 keer sneller zijn echt wel uit de lucht gegrepen hoor

Hanzie:
downloadlimiet van 2 gig /week is toch goed te doen?

> t’is er aan te zien, dat je geen iso’s moet leechen :=) Gelukkig is het binnen het netwerk onbeperkt en wissel ik de iso’s die ik buiten het netwerk dl met andere pandora gebruikers ehhe

When the Slingblade come, better be gone :wink:

Ach zo, dus waneer ik pandaro heb, zullen we eens een keertje afspreken.

Merkt telenet dit dan niet of wel?

Pandora is sterk aan het achteruitgaan, en de downloadlimiet van 2 GB in een week vind ik echt sucken!

Maar als je asdl pakt, moet je dan ook nog telefoonkosten betalen?

telenet,
soms traag…soms heel vlug
hangt af van het tijdstip, hangt af van de site
bv.unreal tournament bij spelletjesgarnaal ging razend snel
soms ben je direct op een adres, soms duurt enorm lang, zelfs als je maar even later hetzelfde adres aanklikt
wel, bij momenten, veel sites onbereikbaar…
en dan even later weer wel

hello.0 antwoordt op eerder geformuleerd bericht.o ja er zijn wel degelijk problemen met de snelheid van telenet/pandora het max download snelheid ligt buiten het netwerk op 10Kb nominaal 7Kb,er is echter geen verschil op alle site’s hetzelfde fenomeen gelijk welk uur van de dag.op een welbepaalde site binnen het netwerk die volgens hun supersnel moet zijn duurt het ongeveer 5 minuten voor te browsen van het ene scherm naar het volgende.de bevestiging is er gekomen na een 5 tal dagen te bellen naar de helpdesk van telenet,geven ze wel degelijk toe dat het probleem bij hun ligt.dus allen onderzoek uw downloadsnelheid laat u niet afschepen en bellen maar, want dit kan gewoon niet.hebben jullie deze gegevens
over dit alles gelieve mij dit alles te mailen met vermelding van speed in het netwerk of daarbuiten en de regio van aansluiting.dit alles om een beeld van dit alles te kunnen opmaken en deze gegevens te kunnen onderzoeken,plaatsen van een reply op dit forum mag natuurlijk ook.
thanx.
treezebees45@hotmail.com