Telenet of Turbo Line?

vbimport

Wat vinden jullie het beste?
Bij telenet (kabel) is het 1500fr/maand en ze zeggen dat je maar 300MB/maand mag downloaden. Ik heb gehoord dat je tot 2GB/week mag gaan.
Bij turboline (ADSL) is het 1800fr/maand en zeggen ze dat je 3GB/maand mag downloaden. Ik weet niet tot hoeveel je hier mag gaan.

Je kan beter bij telenet gaan !! Die garanderen teminste een hoge snelheid ! Bij turboline kan je slecht tegen 64 kb/s werken.
Met telenet tot 2 gb/s. Oja, bij telenet heb je het nadeel dat je maar 300 MgB mag downen.
Als je 1000 BEF bijbetaald kan je onbeperkt downen. Ga anders eens naar de website : www.telenet.be
Wat je zeker niet moet doen is bij belgacom die turboline neme, : veel te duur en te traag !!

wat lul je uit je nek man 2gb/s djeezes

2gb/week d/l limiet jah

de THEORETISCHE max is 10Mbit/s <-- let op theoretische !!!

jonge informeer je eeeerst ff voordat je crap uitkraamt man 2gb/s zou idd lekker zijn

en turboline is de laatste weken even snel als telenet

trouwns met turboline lijdt je geen verlies (of weinig) als je in je buurt heavy users hebt, elk heeft zn eigen bandbreedte, en bij telenet is het gedeelde breedte per blok enzo, dus kan slecht zijn als in je buurt iedereen telenet heeft en ganse dagen leeched

[This message has been edited by Redneck (edited 03 June 2000).]

Redneck : apa bapakkepes opof ipik zapal eper eepeens opop slaappaan.
Apal wiepie mijpij uipuit daapaagt : www.geocities.com/ken08sperminator !!!

bek toe he man, schelden enzo

leer eerst klappen mislukte flikker

peuters zijn waarschijnlijk slimmer dan gij, moron

ge ziet da ge nergens verstand van hed, dacht da ge op rechte pad ging blijven? mislukte spammer, nietsnut, crossposter, llama, asshole, lamer, ge begint al weer, met je loze excuses en je shit gedoe over je site, goed idee maybe maar nu klote site door je gespam.

Spijtig voor ken08 maar dankzij jou gespam sucked die site massaal in me ogen nu en in anderen waarschijnlijk ook, het mag nog zo goed zijn als het wil, als je gaat verrekt spammen dan sucked het

[This message has been edited by Redneck (edited 03 June 2000).]

Let op je woorden

Ik zou toch voor telenet gaan?
nu mag je gerust 2giga per week downloaden terwijl turboline enkel 3 giga per maand mag.
(je mag meer vermits met bijbetaling per megabyte)

er komt waarschijnlijk een nieuwe formule uit voor telenet voor de heavy users

2000 fr per maand en 8 a 9 giga per week
(de onderhandelingen zijn nog bezig)
meer later daarover

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mattel007:
[b] Let op je woorden

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

mattel, komaan, ik moet mij niet laten doen ej, als die moron begint mij uit te dagen en erboven op nog es zn site zit te spammen mag ik toch wel ff terug laten horen van me

Zekatel 2 gig kijk bij www.zeelandnet.nl voor info. Heb je hoge snelheid en geen problemen