Telenet : Going Down !?

jaja , zoals we allen weten : er zijn heel veel belgen met een teleslet aansluiting .
Wel NU : er is goed nieuws : WANNADOO is in ons landje gekropen en heeft dus een ONGELIMITEERD lijntje :slight_smile:
sneller dan adsl en even goedkoop als teleslet en adsl.
Dus ja : dit is zeer goed nieuws voor de heavy users want die willen al jaren van die klote limiet af.

bel : 0800 13400 voor info bij wannadoo.

greetz :wink:

Originally posted by ken08
[B]jaja , zoals we allen weten : er zijn heel veel belgen met een teleslet aansluiting .
Wel NU : er is goed nieuws : WANNADOO is in ons landje gekropen en heeft dus een ONGELIMITEERD lijntje :slight_smile:
sneller dan adsl en even goedkoop als teleslet en adsl.
Dus ja : dit is zeer goed nieuws voor de heavy users want die willen al jaren van die klote limiet af.

bel : 0800 13400 voor info bij wannadoo.

greetz :wink: [/B]

Wat is dit? Ik heb gekeken op de website,en er is een limiet van 15gig,bij de twee soorten,verbinding!!

is dit adsl, sdsl, cable?

en waar is het beschikbaar, hoeveel zal het kosten enz…

op wanadoo.be staat er nix over, alleen hun gewoon adsl aanbod…

volgens mij bedoelt ie chello want wanadoo werkt in nl met download limiets geloof ik

Originally posted by Mattel007
volgens mij bedoelt ie chello want wanadoo werkt in nl met download limiets geloof ik

Chello in NL ook!

Ik wil net zeggen! Ik heb hier ook een Wanadoo account en zit met een 4GB limiet. Zouden jullie gewoon van dezelfde provider een ongelimiteerde account kunnen krijgen! :eek:

Nie dat ik me eraan houdt ofzo. Zat afgelopen 5 weken aan de 12GB dus wacht eigenlijk op het 1e waarschuwingsmailtje van ze! :wink: Hopen dat ze nie checken, want ik zit d’r deze maand ook weer dik overheen! :slight_smile:

4 gig suckt lol
en wij al klagen met 10 (ma die werkt hier toch ni lol)

4 gig suckt lol
en wij al klagen met 10 (ma die werkt hier toch ni lol)

Als je overstapt van inbellen met ISDN naar Kabel is het toch een vooruitgang hè? :stuck_out_tongue:

ja ze zeggen ongelimiteerd op de radio , en ook een hoge snelheid minstens zo hoog als adsl …
dus ja ongelimiteerd zal dan wel zijn dat ge zo veel moogd downen als ge wilt zeker . anders ff een proces aanmaken en klacht indienen . en een ongelimiteerd lijn EISEN ihihih .
gaan we eens proberen :wink: LOL
nee kan zijn dat het waar is he kga er morgen eens voor belllen si …

Originally posted by ken08
ja ze zeggen ongelimiteerd op de radio , en ook een hoge snelheid minstens zo hoog als adsl …
dus ja ongelimiteerd zal dan wel zijn dat ge zo veel moogd downen als ge wilt zeker . anders ff een proces aanmaken en klacht indienen . en een ongelimiteerd lijn EISEN ihihih .
gaan we eens proberen :wink: LOL
nee kan zijn dat het waar is he kga er morgen eens voor belllen si …

Vind Telenet wel goed zulle, vooral de alt.binaries :wink: