Telefoon traceren met software?

Is het mogelijk softwarematig een beller te traceren. (het telefoonnummer althans)
(in Belgie)

In Nederland kan dat wel !!!

hoe buba?

kan je mij ook ff mailen hoe je dat dan wel voor elkaar gekregen hebt Buba !!!

please, mail het mij ook effe of post het hier effe.

Grtz. CyberRoy

e-mail adres vergeten.

Roy34@hotmail.com

Is dit ook mogelijk in BE?

Hi there,

Tell me more?

Greetz,

Stealth_25

Buba mail het me ook ff aub

TeK

?!?!?!

Ik moet jullie zeggen dat ik ook niet weet hoe je dat doet ! Best wel zielig ! Ik dacht : “Laat ik even wat terugschrijven” (Zie 2e reply van deze topic)
Denk dat het beter was geweest als ik dat niet gedaan had !!!
Sorry. Zal het nooit meer doen !!!
Mzl !

Het moet wel kunnen met een linux progje, of met 1 of ander script, dan kun je zien wie er belt als je online bent en ook als er gewoon iemand belt.
Ik ken wel iemand die dat doet met een script, ik zal hem wel ff om info vragen, en dan open ik wel een nieuwe Topic.

Ik gebruik proggie displaycall. Moet je wel isdn en isdn kaart voor hebben anders werkt het niet. Je krijgt dan het nummer op het scherm en daar kan je ook nog een naam aankoppelen. Als iemand 31 gebruikt werkt het natuurlijk niet. Het is als het goed is nog te downloaden op http://www.computeridee.nl/downloads ander mot je mij ff mailen

Als je een nummer melder hebt dan kun je de gegevens van dat nummer opvragen bij http://zoekopnummer.ath.cx Gewoon nummer ingeven en ziedaar zijn de gegevens.
Let wel, dit werkt alleen indien het geen geheim nummer is.

Het moet wel kunnen volgens mij.
JE MOET WEL ISDN HEBBEN EN EEN OUDE CDFOON gids.
VOLGENS MIJ VOOR MAART 99 EN FOONGREP dit is een zoek programma die geeft bij het invoeren van een nummer de naam en het aderes .
Zet wel de cdfoon gids op de harde schijf.
Laad dan het programma zoals hier boven gemeld en het werkt helaas wordt foongrep niet meer gemaaktbij het instaleeren van cd foon 2000 was het bij mij ook niet meer mogelijk!

Jongens wat een discussie het simpele antwoord is: ja, en je moet er geen software voor hebben. Kost iets van een 70fr/maand en dan stuurt belgacom je het telefoonnummer (niet de naam!) van diegene die belt mee op je gewone, ouderwetse PSTN lijn. Je kent dus het nummer van je correspondent vooraleer je opneemt. Het toestelletje is vrij in de handel verkrijgbaar (800 fr zoiets) en eveneens bij belgacom zelf.Maar zoals gezegd, zonder activatie van de dienst bij belgacom (caller identification) ben je er niks mee. O ja, indien de correspondent een privé nummer heeft komt er “private” op.

[This message has been edited by mm (edited 04 June 2000).]

Als je de telefoon nummer hebt kan ik hem
voor je opzoeken (naam adres fax)
alleen in België
mail wel de telefoon nummer door
Seatboy@pandora.be

groeten Seatboy

[This message has been edited by Seatboy (edited 05 June 2000).]

met die belgacom ding he?

maar dat is eigenlijk de vraag hier niet vanaf begin

gewoon om te weten wie je opbelt terwijl je babelt (het nr dus ) ja 70fr/maand i know maar neem nu dat je via pc telefoneert (dunno) hoe dan?

heb het zelf niet nodig hoor gewoon ff wat vragen zetten enzow altijd handig om bij te leren zo

hoe dan en heb uje mischien een link voor me ??

groetjes dirk1990

Knuppel! Lees eerst even de hele thread voordat je post. Je antwoordt nu op een thread van 6,5 jaar (!!!) oud en de originele poster heeft verderop in deze thread al aangegeven dat 'ie het eigenlijk ook niet wist een dus maar wat lulde.

Lekkere binnenkomer op het forum :clap:

1. schweino

Knuppel! Lees eerst even de hele thread voordat je post.

Ik heb dan het idee dat je dat ook anders kunt zeggen…! Heet die jongen gewoon welkom hier en wijs hem op een normale manier op een ‘fout’ die er wel meer maken… Jij zou het (beter) moeten weten gezien het aantal posts dat jij al gemaakt hebt. Maar goed dat is dan ook maar mijn mening.

1. Dirk1990

Maar goed Dirk1990 Welkom hier namens mij alvast en waar schweino je al op duidde je reageert op een post van ruim 6 jaar oud. Dat kun je zien links boven de post. Daar staat hoe oud hij is. Of beter er staat wannneer er voor het laatst gereageerd is op de post. In dit geval dus 05-06-2000 Maar ik moet schweino wel gelijk geven in het feit dat als je de post helemaal doorgelezen hebt je waarschijnlijk hetzelfde had kunnen lezen als dat hij gedaan heeft.

mzzl Dúnedain