Telefoon Software

vbimport

Heeft iemand een software packet dat je in staat stelt om te bellen naar een standaard telefoon van Belgacom/KNP/… ?

Dat ook werkt op kabel liefst

tnx

Dat zou zeer interessant zijn, ik weet dat het omgekeerd wel kan, dat je bvb. een antwoordapparaat op je PC’tje kan installeren, waar de mensen dan naar bellen en jij dat gewoon kan horen uit je PC-boxen, maar, daarvoor moet je natuurlijk ook buiten op Kabel-Internet ook en Kabel-Telefoon voor hebben geloof ik. Maar ik denk nie dat het mogelijk is om buiten de kabel te bellen. Toch eens navraag doen bij een paar mensen.
PS: het is natuurlijk wel mogelijk om op kabel onderling te bellen van PC naar PC daar zijn wel enkele proggies voor.
Maar al deze dingen zal ik van’t weekend eens proberen uitvissen en als ik daarover dan iets vind zal ik het wel effe posten, Oké?
Grtz to Redneck

tnx mate

jah van PC naar PC kan ik
RW of BC kan je daarvoor doen, maar zou van PC -> telefoon willen

ik weet dat dat bestaat enzo voor dailup connecties maar zou ff willen wete of die software ook op kabel werkt enzo

Ut kan wel met bv. MediaRing van Creative, maarre daar mot je voor dokke. Kijk eenz op www.mediaring.com
Greetz…

gratis PC-to-phone_in_de_vs op
www.dialpad.com

zit niet in US