Telefoon kosten

vbimport

Hoi,

Ik was zo eens aan het kijken en denken, en zie van bepaalde mensen super veel postings. Zouden die allemaal kabel hebben?? Of hebben die super hoge telefoonkosten ??
Mijne zijn anders wel hoog, rond de FL600,-
En jullie......

Rush

Ben gelukkig in het bezit van een kabelaansluiting. Pas sinds korte tijd echt actief hier, maar het bevalt me prima.
Ik geloof dat ik in de afgelopen 2 weken 170 posts eruit gewerkt heb…

Kan nog even en dan beginnen de tentamens en moet ik echt iets anders gaan doen dan hier rondhangen, ben benieuwd of me dat gaat lukken, is best verslavend hier

Maar CD Freaks RULEZ!!!

Iki zit ongeveer met hetzelkfde probleem, Woensdag examen en ik moet m’n boeken nog samenzoeken… Dus 't zal de komende dagen rustig worden, achter de PC.
Snif, snif

Geen kabel, maar wel superhoge ( om de 2 maand iets van een 600 NLG) telefoonkosten.

But who cares, ben cdfreaker in hart en nieren, en je moet er ook iets voor over hebben, niet?

ZO is het maar net Mattel007.

vroeger ook torenhoge rekeningen, nu niet meer.

Hoi,

Effe een vraagje aan de adminstrators van dit forum: Krijgen jullie alle postings binnen per mail ofzo ? Of gaan jullie alle postings af ??

Rush

Ben dan wel geen administrator,maar post binnenkrijgen per e-mail is niet handig (en volgens mij niet mogelijk met UBB).

Gezien het aantal posts dat hier per dag achtergelaten wordt zou de mailbox overbelast worden. Het is redelijk bij te houden om iedere keer even snel de verschillende topics te bekijken of er geen rare dingen staan.

Verder valt er niet super veel te moderaten, demeeste houden zich wel aan de regels hier.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Rush:
[b]Hoi,

Effe een vraagje aan de adminstrators van dit forum: Krijgen jullie alle postings binnen per mail ofzo ? Of gaan jullie alle postings af ??

Rush[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Persoonlijk ga ik alle forums af en ook nog eens alle postings (ja veel werk!)

krijg ze niet per mail binnen dat zou een mailbomb worden.

Als je eens wist hoeveel er gedeleted wordt, of geclosed. Dan kan je niet spreken van een goed georderde bende hierzo…(maar we moeten ook wat te doen hebben)

Maar het ergst is het in de dealer en advertise forum…daar wordt niet echt aan de regels gehouden…(daar kan ik mijn lol wel op)
Ben ook nog steeds poster nr 1 met mijn aantal postings.

Da kan je wel zeggen RNG 1443 postings, nie slecht, da’s ongeveer 4,71568627450980392156862745098039 keer mijn postings.
Grtz

Ach in het tempo van afgelopen weken, duurt het nog maar 678524 jaar voordat ik hem ingehaald heb…

Zou er ook een top 10 per week aan postings zijn? Of een ‘Karma’ rating (mensen met zinnige postings krijgen pluspunten, mensen met onzinposts als deze van mij krijgen minpunten )?

Ik ben altijd bang als ik mijn envelop van de telefoonrekening moet openen, kosten zijn ongeveer tussen 12 en 14000 oftewel 600 Ã 700 gulden voor mijn snertverbinding

One day i ll be the customer of telenet, than i can die a happy dead,

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by FuZzBaLll:
[b]Ik ben altijd bang als ik mijn envelop van de telefoonrekening moet openen, kosten zijn ongeveer tussen 12 en 14000 oftewel 600 Ã 700 gulden voor mijn snertverbinding

One day i ll be the customer of telenet, than i can die a happy dead, [/b]<HR></BLOCKQUOTE>
INDERDAAD !

meestal zo’n fl. 150,- (veel 's nachts erop!)
Maar aankomende maand zal wel schrikken worden!
(+ nog een 2 meyer met m’n 06!)

per maand zo’n 250fr.(kabel) en downloadsnelheid van zo’n 120kb/sec.

vorige 2 maanden 1400 :frowning:

Ik loop nu stage: 8 uur per dag online :slight_smile:
Bedrijf waar ik nu dus werk had een tel. rekening van 15000 piek voor twee maanden

Thuis haast niet meer dus, want daar heb ik nog alleen 56k modempje. Binnenkort misschien kabel; Casema, maar dat is ook niet om naar huis over te schrijven

Maar ja in ieder geval beter dan wat ik nu heb.

Hey frown ( ) is veranderd in

Viel me op…

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 02 May 2000).]

alles totaal f3000,- ongeveer… gelukkig hoeven wij die niet te betalen!!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by drcrash:
alles totaal f3000,- ongeveer… gelukkig hoeven wij die niet te betalen!!!<HR></BLOCKQUOTE>

Nee, want dan zou ik wel vast mogen gaan sparen

Ik zit sinds kort bij libertysurf (die van die loze tv-reclames) en die geven gratis inbellen weg. Komende week kan ik twintig uur gratis inbellen, dus dat verzacht de pijn hopelijk (tenzij het superweb-achtige snelheden worden)