Telefoon gestolen!

vbimport

Zoals je ziet mijn mobtelefoon is %&#^* gestolen.
Wat te doen.

Ik woon niet in amsterdam dus ze kunnen niet via imei smsbomben.

Bestaat zoiets niet op internet.
Voor alle hulp alvast bedankt.

Een gedupeerde (ik dus)

Volgens mij was da van die IMEI code een 1 april grap. Maar ut is kut dat je telefoon gejat is en verder weet ik nix :slight_smile:

Nee dat was geen 1 april grap dat is echt waar.

Foon laten blokkeren als je abonnement hebt.
Anders vrees ik dat er weinig aan te doen is…

Misschien wordt ie hier wel te koop aangeboden…wordt hier genoeg gehandeld in illegale zooi :wink:
(zolang ik maar geen gestolen spul hier op het forum aangeboden zie…dat gaat er gelijk af)

gewoon, simpel!

nieuwe kopen…

das lullig… kijk op http://www.ibazar.nl voor telefoons daar staat soms wel wat moois tussen. Of op http://www.gsm.nl. Voor nieuwe kun je kijken op http://www.stuntprijzen.net of http://www.mrcomputer.nl ik raad je echter aan een 2ehands te kopen stukken goedkoper en de telefoons zijn meestal wel in orde.

OPbellen verrot schelden…

Bedankt

Maar

OPbellen verrot schelden…

Heeft gen zin tel uit waarschijnlijk sim er al uit en das het.

gewoon, simpel! nieuwe kopen…

Ja duh

via imei smsbomben.

Bestaat dat nou ja of de nee.

IMEI sms bomben kan niet, kan alleen de politie, want die kunnen de gegevens horend bij dat IMEI opvragen bij provider…

en dan nog, misschien hebben ze de imei allang veranderd; dan hebbie er nog niks an! :wink:

en dan nog, misschien hebben ze de imei allang veranderd; dan hebbie er nog niks an!

ff een tip imei is niet te veranderen dat staat vast in je telefoon.

Hmmm… ik heb eens een progje ergens gehad waarmee je via een datakabel je IMEI kon veranderen!!
Was voor Nokia’s!!

ja Wookie klopt…dat beweert dat proggie te kunnen maar toch werkt dat niet echt… :wink: Zou wel erg makkelijk zijn om serienummertje te veranderen :slight_smile:

Tip voor de gedupeerde: Als je nou aan verzekering opgeeft dat ie gestolen is in huis krijg je een nieuwe…:smiley:

moet je alleen wel ff een slote forceren en goed kunne liegen…en anders hoop ik dat je een telefoonabbo hebt zoals Ben Onbezorgd ofzow…altijd makkelijk…maarja als je dan weer een cheap-ass telefoontje koopt doe je dat nie zo snel :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
ja Wookie klopt…dat beweert dat proggie te kunnen maar toch werkt dat niet echt… :wink: Zou wel erg makkelijk zijn om serienummertje te veranderen :slight_smile:

Heb het ook nooit zelluf geprobeerd hoor! :stuck_out_tongue:

Had je je telefoon maar moeten verzekeren. Had je nu een nieuwe gehad!! En niet al deze problemen er omheen.

Want een telefoon is vervangbaar maar een mensen leven niet. Zo simpel is het nou. Ik zou er echt niet zo druk om maken als ik jou was. Maar gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. Anders was de wereld ook zo saai geweest.

Want een telefoon is vervangbaar maar een mensen leven niet.

Dat vind ik nou ook.

Ik maak me niet zo druk maar het gaat mij om de simkaart met al mijn mobnrs.
Het was geen goedkoop toestel 8210 maar dat is altijd te vervangen.
Maar ik was ook wel nieuwsgierig of er zo’n imei bomber bestond.
Maar blijkbaar niet dus.

Onlangs was er bij BEN een aanbieding (geloof oa op www.telecom.nu) waarbij je voor ik geloof iets van 190 piek ofzow een 8210 kreeg… misschien een idee?

Persoonlijk zou ik het niet doen aangezien ik de 3310/3330 prettiger vind dan de 8210 afgezien van de grootte… maar dat is een andere discussie!

Onlangs was er bij BEN een aanbieding (geloof oa op www.telecom.nu) waarbij je voor ik geloof iets van 190 piek ofzow een 8210 kreeg… misschien een idee?

Persoonlijk zou ik het niet doen aangezien ik de 3310/3330 prettiger vind dan de 8210 afgezien van de grootte… maar dat is een andere discussie!

Dat weet ik maar dan moet je helaas nog een abo nemen en die heb ik al nu heb ik via breakout een 3310 bestelt dus ben het helemaal met je eens.

Dus Wappy je bent weer gewoon mobiel bereikbaar voor de CD-Freakers!!! Tof man!!

Nou veel succes met je 3310!!

Mzzl

heb weleens gehoord dat je met icq kan bomben 200 smsjes tegelijk maar wat dat proggie te halen is weet ik niet :frowning: