Telefoneren

vbimport

Zijn er proggies waarmee ik via mijn inbelverbinding naar mensen kan bellen. Dus bellen terwijl ik aan het surfen ben. Is lekker goedkoop om dan naar het buitenland of een gsm te bellen …

greetz

Je kan via je connectie naar andere ip’s bellen, dus niet naar een gewone telefoon.
Je kan al die progjes bij tucows vinden. Zelf gebruik ik altijd www.buddyphone.com

Dan is dit eigenlijk ook mogelijk via icq, of niet soms? Alleen is me dat nog niet gelukt

Maar bon, ik zou het liefst een proggie vinden om naar een andere telefoon te bellen …

greetz

probeer dingen als web2phone

die laten je vanaf het internet gratis echt bellen

het is nu nog aleen maar in de usa maar mischien vind je er ook een in de nl

red

http://www.hottelephone.com/ is een hele goeie, je kan naar 15 landen bellen, onder andere nederland, america, belgie en nog een paar andere. je belt dus via je inbelverbinding, dus het kost niks extra dan de bedrag die je moet betalen als je online bent. kwalitiet is niet super duurt ongeveer half seconde voordat je stem aan de andere kant aankomt, hee maar wat wil je het is gratiz.

hey ciske

da ziet er goed uit … maar hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat er een halve seconde vertraging op zit?

Kan ik hiermee ook naar gsm’s bellen?

greetz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by vipken:
[b]hey ciske

da ziet er goed uit … maar hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat er een halve seconde vertraging op zit?

Kan ik hiermee ook naar gsm’s bellen?

greetz
[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Heb geprobeerd naar GSM’s te bellen, lukte helaas niet, dus dat netwerk komen ze niet op.

Heb je ook het landnummer gebruikt
bijvoorbeeld : +32 497 xxxxxx ?

Hopelijk lukt dit, want dat is namelijk hetgeen ik er mee zou willen doen : naar gsm’s bellen.

greetz