Telefoneren via kabel?

vbimport

is telefoneren op de pc via kabel (pandora)mogelijk,zo ja wat is het best te gebruiken waar kan ik het vinden.hoe gaat men er mee om.
bedankt.

het echte telefoneren kan volgens mijn weten nog niet (ja het kan wel maar dat is ongeveer het zelfde als KPN) maar wat je wel KAN doen (ik neem aan dat je het via de PC wil gaan doen) is via NetMeeting [www.microsoft.be] dat is gewoon een conversatie programma, dan kan je diegene ook nog zien als hij/zij een webcam heeft…

veel succes, en mocht er een andere mogelijk zijn, laat het mij dan even weten, daar heb ik ook wel belangstelling in namelijk…

niemand blijkt het hier te weten, heb dit vorige week nog gevraaagd ook via telenet

pc <-> pc is geen prob bestaan genoeg progs voor maar

pc <-> phone of phone <-> pc gaat niet

als dit wel gaat, plz toch ff posten hier zoek ook al lang en tevergeefs overal zegt men niet mogelijk, kan niet, etc

Nee dit kan nog niet.
In de toekomst zal dit vast wel komen. Dit heet namelijk V.O.I.P.Voice over IP.

Het Sonera zakelijk abbo. heeft deze optie wel, maar tsja, dan zit je weer aan een download limiet. En dat moeten we het natuurlijk niet hebben.

De enige mogeljikheid is nu met bijv. netmeeting van pc naar pc. Ik zit met smart te wachten tot we ook kunnen bel over ip.

Grtz.
CyberRoy

Je hebt ook nog de mogelijkheid om een speciaal abonnement te nemen voor telefoneren via de Kabel.

In Nederland is dat priority. Kijk via de pagina van UPC www.upc.nl , maar dit is vast niet wat je bedoelt.

Da_Taxman

hello ik weet dat er iets bestaat om met de icq online en met hulp van een programma buddyphone met elkaar te praten.wie heeft meer info over dit.
greetz.

Buddyphone heb ik wel eens geprobeerd. Het werkt (PC to PC), maar je moet je microfoon ver van de boxen afhouden anders krijg je een enorme galm die niet ophoudt.

En er zit best wel een vertraging in, je moet rustig praten en regelmatig pauzes inlassen anders is het niet meer te volgen.

Spraak vraag wat meer bandbreedte dan tekstbestandjes (HTML). Webcam via netmeeting werkt redelijk als je tussen twee kabelinternetters verbinding maakt, als een van de gebruikers 56K heeft is het huilen, echt triest.

Da_Taxman