Te weinig geheugen?

vbimport

Ik ben echt een leek wat betreft DVD’s branden (en nog een hele hoop meer) en ik heb op dit forum eerst es rustig bekeken hoe dat allemaal werkt.

Ik heb netjes de DVD Decrypter gedownload en geinstalleerd, en wilde een DVD op mijn harddisk zetten. Nou heb ik volgens dat programma veel te weinig geheugen om een DVD op mijn harddisk te zetten. Wat nu?

Mijn computer is net helemaal geformatteerd en er staat geen overbodige onzin op. Hoe kan ik nu toch een DVD branden? Volgens decrypter is de ‘free space’ 3.638.932 KB en heb ik 4.513.288 KB nodig :frowning: ? ?

Sorry als dit een stomme vraag is, maar kan iemand me helpen?

Thnx!

Morgan.

Dat geeft aan dat je te weinig ruimte hebt op je harde schijf. DVDdecrypter neemt standaard een directory (meestal C:) en die is bij jou blijkbaar niet zo groot.
Geef dus in DVDdecrypter aan welke schijf of partitie wel 5GB of meer vrije ruimte heeft.

Originally posted by Wannez
Dat geeft aan dat je te weinig ruimte hebt op je harde schijf. DVDdecrypter neemt standaard een directory (meestal C:) en die is bij jou blijkbaar niet zo groot.
Geef dus in DVDdecrypter aan welke schijf of partitie wel 5GB of meer vrije ruimte heeft.

Ik heb net es effe gekeken, en ik heb op m’n C schijf inderdaad 5 Gig waarvan al teveel gebruikt. Daarnaast heb ik alleen de D schijf waar maar 4,3 Gig beschikbaar is. Kan ik die laatste 0,2 die ik nog nodig heb niet van de C schijf afhalen en bij de D stoppen? Of zeg ik nou iets doms?

of koop voor 80euro een extra harde schijf. Als je je c schijf helemaal volgooit met een image van een dvd is er geen space meer vrij voor eventueel extra virtueel geheugen. Het lijk mij in ieder geval vrij knap om een dvd te rippen op een schijf van 7gig