Te koop

te koop : Bagagedrager voor de hometrainer

f 25 gulden

Altijd handig…om je regenbroek op te bewaren als je naar je werk moet :smiley:

Of als je naar school moet :slight_smile:

Te KOOP Gevraagd:

Mercedes Modelauto’s: Schaal 1:43

Tja, als we dan toch gaan adverteren :slight_smile:

Originally posted by crackfire
[B]te koop : Bagagedrager voor de hometrainer

f 25 gulden [/B]

Heb je al een mandje voorop voor de boodschappen?! :stuck_out_tongue:

Originally posted by phrozeman
Tja, als we dan toch gaan adverteren :slight_smile:

Ja mag ik dan meteen een oproep doen aan iemand die misschien 128 PC 100 Intern geheugen overheeft en daar vanaf wil :D:D

Of mag ik dat niet vragen want als dat zo is dan heb ik niets gezegd :smiley:

he he he…dit moet geen Vraag & Aanbod forum worden…
(dacht ik in eerste instantie ook aan topic te zien)

:wink:

Nou die 100mhz dimm mag je wel vragen hoor… 1x zoiets mag wel :wink:

Maareuh kan ik je misschien intresseren in een mooie exclusieve set kunstoffen mountainbike click on spatborden?

ps ik heb ook nog een zeer elegante fietsbel liggen :slight_smile:

ik heb trouwens nog een schuif-/kanteldak liggen voor inbouw in onderzeeboten :cool:

Schietstoel voor helicopter…heb ik vast ook nog wel liggen :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Schietstoel voor helicopter…heb ik vast ook nog wel liggen :wink:

Die heb je zelf toch veel te hard nodig voor je motor?

Te Koop,

Een kapotte GSM display. (zonder garantie)

(Ik moet toch echt van dat ding zien af te komen :slight_smile: )

te koop onderbroeken nauwelijks gebruikt
kleur wit met gele vlekken;)

volgens mij is het eerder geel met witte vlekken bij jou:)

Originally posted by cum-a-lot
te koop onderbroeken nauwelijks gebruikt
kleur wit met gele vlekken;)

Ik had niet anders verwacht van je cum :0

hmm tja

heb ook nog een MPman 64 MB portable player, kleine ding, als eerste geimporteerd vanuit korea (mpman.com ofzo).
Verder nog een palmtop HP black/white ergens liggen met 4 mb ofzo touchscreen IR weet ik veel wat allemaal…
euhm nog een pocketline swing :slight_smile: of een 3210 nog ergens liggen. FF denken wat heb ik nog meer voor zooi :slight_smile: Nou als ik nog iets weet meld ik t wel weer ff :cool:

Nu het hier toch aan de gang is, ik heb hier nog een kapotte nokia 3210 liggen, iemand intresse??

heeeeeeeey als we zo gaan beginnen kruip ik dalijk ook eens de zolder op :slight_smile:
heb nog een zwart wit buizen tv en nog een stuk of 5 zwart wit camping tvtjes nog een commodore 128 incl 3247803249783249432963249684329643296432 floppies en nog een radiografisch autootje :slight_smile: en nog veel meer maar dat weet ik ff zo niet uit m`n hoofd :slight_smile:

Originally posted by xian
heeeeeeeey als we zo gaan beginnen kruip ik dalijk ook eens de zolder op :slight_smile:
heb nog een zwart wit buizen tv en nog een stuk of 5 zwart wit camping tvtjes nog een commodore 128 incl 3247803249783249432963249684329643296432 floppies en nog een radiografisch autootje :slight_smile: en nog veel meer maar dat weet ik ff zo niet uit m`n hoofd :slight_smile:

Kan ik 1 floppie van je overnemen voor niet al te veel?

Ik heb nog een paar lege batarijen hier liggen van me draadloze muis, die nie oplaadbaar zijn! Iemand?! tegen een zacht prijsje uiteraard! :stuck_out_tongue: (wat een crap zeg!)