Te Koop: Palm Vx

vbimport

Te koop een Palm Vx nauwelijks gebruikt voor F750,-.

waarom verkoop je em?

Hij kost bij Palm store zelf $299.

Dus voor een 2e handsje ga ik echt geen FL 750,- neertellen.

Ik neem aan dat ie helemaal compleet is ? Met docking base en alles er op en eraan ?

Ik bied 325 piek. (Dit bedrag inclusief de verzendkosten in Nederland mocht je niet in omgevind Zuid Limburg wonen)

350,- incluis verzend kosten :slight_smile:

The Observer

375 incl. verzending! :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
375 incl. verzending! :slight_smile:

Gggrrrrrrr :mad:

goed 385,- das dus incluis verzend

The Observer

Ik vind de vraag “Waarom verkoop je hem?” altijd zo dom , ik zou zelf zeggen, gaat je geen reet aan , kopen of wegwezen :cool:

Ik vond eerder de prijs beetje overdreven. Waarom ie em verkoopt zal mij niet boeien, als het beestje maar 100% in orde is. Is altijd zo lastig met garanties op 2e hands spullen.

Jongens het gaat jullie zeker geen reet aan waarom ik hem verkoop en het jongetje werkt 100% en jullie bieden de helft van de vraagprijs dus jullie snappen toch wel dat ik daar niet op in ga. Ik heb hem voor 1000 ballen gekocht dan vind ik mijn vraagprijs toch nog niet zo gek.

Originally posted by QONNEXXION
Ik vind de vraag “Waarom verkoop je hem?” altijd zo dom , ik zou zelf zeggen, gaat je geen reet aan , kopen of wegwezen :cool:

Ik vis altijd naar originele antwoorden om zo zelf mij ouwe meuk beter te verkopen …:cool:

als het mij geen enne ‘reet’ aan gaat waarom je 'em verkoopt dan gaat mij het zeker geen enne reet aan dat ie voor jou dus 1000 piek gekost heb…

vertel liever of ie incl alles is…beetje info is nooit weg!

als ie idd dus in usa 299 kost dan is 750 piek die jij vraagt (zonder garantie dus, wat je in de winkel wel heb) wel duur !

en op de pricewatch staat ie op 719 piek bij europc (dus MET garantie)…just checking!

je kan altijd naar marktplaats.nl of tweakers v&a…misschien heb je daar meer kans?!

Iedereen kan nakijken op www.palm.com hoeveel het beestje kost.

Part Number: 3C80401U
Size:4.5" x 3.1" x 0.4"
Weight: 4 oz.
$299.00 USD

Volgens de geldende wisselkoers :

299.00 USD United States Dollars = 724.429 NLG Netherlands Guilders

oftewel

299.00 USD United States Dollars = 13,260.99 Belgium Franks

maar zijn er dan geen verzendkosten?

want die zijn vanuit de usa vrij hoog + invoerrechten van xx%

dus dan is ie van Tommilio (750 piek) weer niet duur…(mits ie dus bijna nieuw is en compleet…)

Dus

385 incluis verzend kosten vind ik redelijk

aangezien het allemaal toch niet duidelijk is wat hij nu prcies aanbiedt.
is mijn bod dus best hoog.

The Observer

Originally posted by crazytaxi
maar zijn er dan geen verzendkosten?
want die zijn vanuit de usa vrij hoog + invoerrechten van xx%
dus dan is ie van Tommilio (750 piek) weer niet duur…(mits ie dus bijna nieuw is en compleet…)

Dacht je dan echt dat ie in Nederland niet te koop is ?

http://www.tweakers.net/pricewatch/7219

Europc Palm Vx = FL 719
FL 25,- rembours

En da’s dus nieuw.

Maar anyhoo , voordat iedereen een hekel aan mijn prijsvergelijkingen begint te krijgen , stop ik hiermee… daar is de verkoper niet bij gebaat.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

daar is de verkoper niet bij gebaat.

[/B]

De koper wel :wink: