Te Koop: DreamCast

vbimport

Dreamcast te koop (wegens internet verslaving) europese console 2 originele controllers VMU (memorycard) modem en 40games 6 van de 40 zijn origineel verder zitten er een mp3 cd bij bootdisc en een dreamkey

voor 450 is ie van jou (ik ga niet lager)

Originally posted by THE WIZZARD
voor 450 is ie van jou (ik ga niet lager)

Dit biedt wel erg veel perspectieven voor de mensen die eventueel belangstelling hebben. Zeg dan voor 475,- is die van jou en over de prijs valt te onderhandelen want dan denkt de toekomstige koper dat die een koopje heeft als die 25,- van de prijs heeft afgekregen…Dit is in ieder geval wat ik geleerd heb tijdens economie :slight_smile:

hmm, jij bent gek man, 450 is geen prijs. maar heelaas heb ik er al 1, je kan hem makkelijk voor 600 piek weg doen!:wink:

Ik weet het hij is meer waard, maar wat ik al zei ben tegenwoordig meer online dan dat ik zit te gamen dus ja

maar ja hoor het wel al heeft er iemand intresse

voor de traders onder ons, je kan de dreamcast krijgen + FL700,- al heb je een leuk laptopje staan

deze games zitten erbij

ecco the dolphin
metropolisch streetracer
dinocrisis
toy commander
f1 99
blue stinger
powerstone2
super runabout
quake3 arena
jet set radio
star wars demolition
soul calibur
rayman2
hidden and dangerous
dead or alive2
suzuki allstare racing
mdk2
airowings2
supercross2k
tony hawk pro skater2
silver
fighting force2
spawn: in the demon’s hand
v rally2
godzilla generations
tokyo highway battle2
testdrive v-rallly
incoming
mtv skateboarding
dave mirra freestyle bmx
ferrari f335 challenge
silent scoop

de originele games zijn
crazy taxi
snowsurfers
virtua fighters 3tb
soulreaver legacy of kane
sega rally
sonic adventure

hmm THE WIZZARD = QONNEXXION

Allebei allemaal hoofdletters en reageren alleen op elkaars posts in Vraag en Aanbod

Sorry als ik me vergis maar dat lijkt me sterk :slight_smile:

huh?

wat wil je daarmee zeggen ? :frowning:

sorry maar ik ben qonnex niet, en waarom zou ik me eigen voordoen als iemand anders???:confused:

pyro, als je vermoedens hebt, staaf ze dan eerst voor je ze ter wereld brengt. Zijn niet dezelfde persone, beide verschillend ip adress

Ja ok Mattel dat is wel zo maar ik kan ook niet kijken bij IP adressen he :smiley:

BTW ik zal ook altijd wel een verschillend ip hebben want ik moet telkens weer opnieuw inbellen

Als het niet zo is en ook al is het wel zo dan zal ik maar even mijn excuses aanbieden aan QONNEXXION en THE WIZZARD

ik heb adsl dus makkelijk na te kijken :stuck_out_tongue:

verkocht voor 400piek laters

[B]

voor 450 is ie van jou (ik ga niet lager) [/B]

verkocht voor 400piek laters

Je gaat dus wel lager :slight_smile:

fuck it ik had m dan ook wel willen hebben… …400 piek man das nix; 6 original games is al 600 piek ofzo…

:slight_smile: er heeft ook niemand gezegt: ik wil hem voor 400 maar ja hij is al weg

Nee omdat jij zei: lager ga ik echt niet…:frowning:

hehe ,

maar best dom, want zelfs voor 400 piek had ik hem ook willen hebben , een 2e dc is altijd welkom voor zon prijs :stuck_out_tongue:
Ik heb momenteel 80 DC spellen , ik ga gewoon voor alle ~300.

http://www.geocities.com/freewetshirtpics/cONEction_Dreamcast.htm -> mocht je nog iets hebben wat ik niet heb laat het dan weten

ik heb ook nog een dc met 275 games 1 geweer 1 memorycard orgineel 1 controller vraagprijs F1000,-