Te Koop AMD Duron 750@900

vbimport

Te Koop AMD Duron 750@900 1 week oud + garantie.deze processor is ungelockt dus heel makkelijk overklokbaar via de Bios. Deze Duron 750 loopt stabiel op 900 mhz. Een must voor de beginnende overklokker

Vraagprijs is Fl 100 piek

ik heb wel interesse, waarom doe je hem weg

yeps yeps ik wil hem ook wel hebben anders :wink:
maar zeg idd maar eens waarom je hem weg doet.

grtzz
poorhaas

toch geen afgebrokkelde core mag ik hopen?

Originally posted by Dee-ehn
toch geen afgebrokkelde core mag ik hopen?

Haha, dat heb ik es gehad, ik had een nieuwe processor gekocht(366), en toen had ik met de koeler zitten prutsen. Na veel gepruts had ik dat ding dan eindeluk erop, maar hij deed et niet. Ik die koeler eraf, zie ik dat ik de core helemaal aan de zijkanten had afgesleten. Dat ding was dus zo dood als wat. Ik terug naar de C&C. Die gasten met stalen gezicht vertelt dat dat ding die ik net nieuw daar gekocht had het niet deed. Ze hadden hem uitgeprobeerd, en hij deed het inderdaad niet. Die vent had nog uitgebreid op die processor staan kijken, maar zag nix(schele pruus!:D). Kan je nagaan hoeveel geluk ik had toen ik ook nog een nieuwe kreeg!

Dus JAP, als je hem zelf kapot gemaakt zou hebben, gewoon terug naar de zaak gaan en goed gaan liegen. In Duitsland werkt het iig wel vaak, misschien ook hier in NL…

Originally posted by R0bby
[B]

Haha, dat heb ik es gehad, ik had een nieuwe processor gekocht(366), en toen had ik met de koeler zitten prutsen. Na veel gepruts had ik dat ding dan eindeluk erop, maar hij deed et niet. Ik die koeler eraf, zie ik dat ik de core helemaal aan de zijkanten had afgesleten. Dat ding was dus zo dood als wat. Ik terug naar de C&C. Die gasten met stalen gezicht vertelt dat dat ding die ik net nieuw daar gekocht had het niet deed. Ze hadden hem uitgeprobeerd, en hij deed het inderdaad niet. Die vent had nog uitgebreid op die processor staan kijken, maar zag nix(schele pruus!:D). Kan je nagaan hoeveel geluk ik had toen ik ook nog een nieuwe kreeg!

Dus JAP, als je hem zelf kapot gemaakt zou hebben, gewoon terug naar de zaak gaan en goed gaan liegen. In Duitsland werkt het iig wel vaak, misschien ook hier in NL… [/B]

Op vele duitse lijsten staat nu dat bij aankoop van een losse CPU je goed moet letten of de core intact is, is deze het niet en je komt er later mee terug dan is je garantie verlopen…

hoe zit het er nu mee jappie ?

Jappie ben je daar??? :slight_smile:

sry heb al een tijdje niet meer gekeken op dit forum maar ik doe hem weg omdat ik een tijd geleden mijn oude pc heb verkocht en toen heb ik meteen een nieuwe Moederbord gekocht (Epox 8KTA3+) ik wilde me eerst een AMD 1,4 ghz kopen maar die waren nog niet leverbaar. Dus toen zat ik met een moederbord zonder processor en de Duron 750 was ook niet erg duur dus ik d8 och dan koop ik me die wel voor 2 weken ofzo als ze die 1,4 ghz wel binnen hebben

email geomini@home.nl