Taxen (belastingen) op Alladvantage?

vbimport

Ik vraag me af of er geen belastingen komen op de checks van AA???
veel mensen zeggen tegen mij:
als ik de check zou krijgen dat dat een soort van inkomen is en dat ze je daar dik op belasten!!!!Is dat waar?

Je gaat toch niet de belastingdienst bellen om te zeggen dat je een sjeekie hebt van zoveel $$$ ?

Nee dacht ik wel

Dan weten ze het niet

hoe bedoel je???
je moet toch naar de bank gaan en die check inruilen?
of AA geeft toch aan dat jij die check gehad hebt omdat ze in orde willen zijn of nie?
of hoe gaat dat leg me het ne keer uit
ik heb nu al 22 000 frank da is al veel geld hoor!geven ze op de bank nie aan dat je zoveel geld hebt gehad of doet AA dat?

Normaal blijf ik ver weg van alles wat met AA en consorten te maken heeft, maar ik zag belastingen en moets gewoon even kijken…

Het belastingstelsel is per land verschillend, dus hoe het in België geregeld is durf ik niet te zeggen. Wat ik wel kan vertellen is dat AA dit soort uitgaven zal vermelden in hun boekhouding. Wat bij de een aftrekbaar is van de belasting, zal bij een ander belast moeten worden.

Het een en ander wordt op basis van de omstandigheden bepaald. In feite zou gesteld kunnen worden dat je voor AA een dienst levert. Deze dienst wordt niet in dienstbetrekking geleverd (je bent niet in dienst van AA) en zou volgens Nederlandse richtlijnen belast kunnen worden onder artikel 22, lid 1, onderdeel b van de Wit op de Inkomstenbelasting (inkomsten niet in dienstbetrekking).

Maar dit is zo even uit mijn hoofd. Als je het zeker wilt weten bel je de belastingtelefoon (0800-0543) of je stuurt ze een (‘anonieme’) e-mail ( http://www.belastingdienst.nl/9229000/h/beltelp.htm ).

Als het als belastbaar inkomen wordt gezien, dan heb je altijd nog de belastingvrije som, een bedrag dat je per jaar kunt verdienen zonder dat daar belasting over betaald wordt, voor het jaar 2000 is dat Hfl. 8523,-. Dit bedrag geldt voor het totale inkomen per jaar, dus niet alleen voor de cheques van AA.

Da_Taxman

ps <BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Aan deze reactie kunnen geen rechten ontleend worden. Tevens ben ik niet aansprakelijk voor eventuele negatieve gevolgen die zich mochten voordoen naar aanleiding van deze reactie. <HR></BLOCKQUOTE>

ken08, als je in belgië woont : gewoon naar de bank gaan en de cheque incasseren en van krommen haas gebaren ! nooit vermelden op je belastingsaangifte !

greetings
scooby2

OOOOO SHIT I am FLIPPING real hard!!!
wil je daar ook mee zeggen dat gij al ne keer ne check hebt ontvangen?
DAMN ik zit nu op men gemakje al aan de 27 000 frank da is veeeeeel geld
en de maand is halfweg da wilt zeggen, dat ik wel een 60 000 frank zal halen!
Heb jij al ne keer ne check ontvangen?

Daar hoef je je helemaal niet bezorgd over te maken.
als er iemand is die een hekel aan jou heeft geeft hij het wel anoniem aan de belasting dienst door hoor. gaat allemaal vanzelf.

Hey Ken08, hoeveel direct refferals heb je dan per uur online staan?

Zelf verdien ik hier met 24 direct refferals ruim 150,- per maand mee.

Ik ga het wel uitbreiden naar 50 reffs, verdien ik het dubbele, en ik heb 12 accounts op 1 naam staan, hopelijk komen ze er niet achter =)

Ja, heeft er iemand eigenlijk al es een cheque ontvangen van AA? Ik zou graag weten of je die cheques direct kunt innen in harde munt, dus dat je die niet eerst op je rekening moet laten storten.

Bij de weg, Easy, als ge nu es referrals aanmaakt onder uw directe referrals (die hopelijk ook op jouw naam staan) dan verdien je toch dubbel : nl 20ct als directe referral van jou directe referral en 10 ct als indirecte referral van je hoofdaccount.

Om een beter zicht op deze methode te krijgen, moet je maar es een berekening maken op de site van AA. Dit is mogelijk onder referral center …

greetz

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by EasySupplies:
[b]Hey Ken08, hoeveel direct refferals heb je dan per uur online staan?

Zelf verdien ik hier met 24 direct refferals ruim 150,- per maand mee.

Ik ga het wel uitbreiden naar 50 reffs, verdien ik het dubbele, en ik heb 12 accounts op 1 naam staan, hopelijk komen ze er niet achter =)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik heb een systeem ontwikkelt!
Ik werk onder 5 hoofdnamen!
men ma pa opa oma en vriend
zen adres
ik maak per dag onder elke naam 5 refs aan
dus 25 op een dag.dan heeft men ma extended refs van men pa en men pa van men opa en zo verder.dan moet je je niet meer bezig houden met extended refs te maken!dan laat ik er van elke groep smorgens 5 emulaten en smiddags ook en savonds ook nog eens
ik laat elke ref altijd emulaten voor 8-12 uuren!als je dat doet dan verdien je veeeeel geld!en als de maand voorbij is dan moet je NIET meer verder doen op die hoofd accounts!
want als ze je dan in de nieuwe maand betrappen dan ben je al je geld van vorige maand ook kwijt!!!
Schrijf je gewoon opnieuw in met dezelfde namen en adressen! (enkel voor die 5 hoofdmensen)en als je je check gehad hebt van je eerste namen dan kun je verder doen op die eerste groepen dan moet je geen refs meer bijmaken want die heb je nog MAAR!!!
na 3 keer gebruiken van de groepen moet je noooit meer verder doen op die groepen want dan gaan de fake refs over de 2000 frank gaan en dan krijgen ze een check op geen correct adres en sturen ze het terug naar AA en ben je geript!
dat was het PeACe