Tatoeage

vbimport

welke van de drie vinden jullie dat ik moet nemen voor een tatoeage

http://www.tattoopeter.nl/images/slang2.jpg
http://www.tattoopeter.nl/images/slang_adam.jpg
[http://minf.vub.ac.be/~farma/GRAPH/slangc13c.jpg
{edit}ik heb de foto’s even verandert in de website’s (edit)

De 4e is wel gaaf :slight_smile:

Kiddin, Nee de 2e en 3e…
Ik wil er ook 1 maar weet nog niet wat :confused:

BTW, dat duurt lang met een isdn om die pics te laaden…

Als je er een neemt moet je kiezen voor degene die jij mooi vindt. Maar als we je advies mogen geven, neem dan dit logo :

:wink:

Wie laat 'm zetten :confused: :wink:

Originally posted by eMiNeM
[B]Als je er een neemt moet je kiezen voor degene die jij mooi vindt. Maar als we je advies mogen geven, neem dan dit logo :

:wink:

Wie laat 'm zetten :confused: :wink: [/B]

dat is de 4de :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ik zelf ben niet zoeen voorstander van de classic tatoo style hoewel ik er zelf ook 1 hebt maar deze is gezet in midden jaren 80(in totaal heb ik zelf 2 tatoo`s)
Maar als je een echte amsterdammer(se) bent zou ik de 2e nemen ook de slang 2 vindt ik wel gaaf…

Die eerste vinnik het vetst. Wie wil er nou voor schut gaan lopen met zo’n amsterdammertje op de derde :D?

hehehe…als je het spel Hitman kent…die heeft ook kewl teken…
die gaat men broertje nemen…erg stoer… en origineel uiteraard :cool:

Originally posted by -=HeadLesS=-
hehehe…als je het spel Hitman kent…die heeft ook kewl teken…
die gaat men broertje nemen…erg stoer… en origineel uiteraard :cool:

Bedoel je die streepjescode achterop Hitman’s kop;)?

hahah…nee het icon van the game zelf…opstart-icon is ie ook te zien…

Ik zou er geen nemen, als je straks oud bent is het hardstikke lelijk… maarja je moet het zelf mooi vinden…

Suc6;)

Ik vind ze eigenlijk geen van allen leuk maar als ik moet kiezen, doe dan die 3e maar

Ook mooi:

Is dat een luxe vuilnisbak??

Mja die derde lijkt me wel wat. Best grappig

ik vind ze allemaal niet zo geweldig, zijn zo standaard,
alleen de derde die heeft wel iets…

Als je eens in A’dam bent moet je is op de Kalverstraat ergens achterin zoeken naar de “American Bookstore”. Daar hebben ze 1.000.000 boekjes ofzo en ook dus over Tatoes! Zoek ff naar een Fun tatoe boekje en kijk daar eens in! Staan echt koele dingen in!!! :stuck_out_tongue:

Ik vindt de 1e het mooist, maar je moet zelf bepalen welke je het mooist vindt. Want jij moet er mee rond lopen de rest van je leven. Maar als je ze alle drie mooi vindt moet je je tatoeëder vragen of hij een combinatie kan maken van alle drie,heb je ook nog een orginele tatoe.
Bij de weg waar wil je hem laten zetten ze lijken mij vrij groot.

1. te soft
  2. kei grewlig
  3. te kinderachtig

ga voor nr. 2 man
vette tattoe !!!

Eigenlijk zou je even over het net moeten surfen om je te orienteren over tattoo`s het is net als hier boven wordt gezegd je moet er je hele leven verder mee Tatto pagina.nl is een leuke site om vanaf testarten of gewoon even de bekende search machines gebruiken,Ik heb aleen gezegd met me eerdere post welke ik leuk vindt omdat ik aleen uit die lijst van 3 kan kiezen die je gaf.(ik wil niks op me geweten hebben hehehe)

Ik weet totaal niet wat voor type je bent, flits.

Voor een klein meisje (qua postuur) zou ik geen van drieen nemen.
de 3e niet omdat je daar ZEER snel op bent uitgekeken, de andere niet omdat ze nogal groot zijn.

Ik persoonlijk hou meer van draken en tribals.
Ik heb daarom ook zelf een draak op me arm laten zetten.