Tags en sprays

ja jonges , ik ben van zin om me eens bezig te houden met een spray te maken voor al men clanleden van [DS] : Counterstrike clan . Nu zou ik willen weten waar ik coole wijven als achtergond zou kunne halen , please geen naakt ( mag wel een klein beete :-)) en met welk proggie ik dit best zou bewerken .

Tnx zage

waar je je meiden vandaan haalt lijkt me niet al te moeilijk, zoek gewoon op google of lycos naar bikini, babes,girls of iets dergelijks en je krijgt links genoeg…
bewerken kun je het beste doen met photoshop.

photoshop en sports illustrated (swimsuit edition is supercool)

Ik kreeg bij mijn scanner Adobe Fotodeluxe en dat werkt ook wel erg prettig en simpel!

(loopt alleen geregeld vast! :mad: )

Prettig hè!

mja , eigenlijk zoek ik nu een draak , maar waar , die standaard pics van publisher enzo zijn me wat te lelijk :stuck_out_tongue: kzoek naar een mooie draak :slight_smile:

Maar waar ? google gaf me niet echt veel weer … en als ik bikini intypte kwam ik heel wat anders dan ik gehoopt had grrrrrrrr :wink:

Originally posted by zagevent
[B]mja , eigenlijk zoek ik nu een draak , maar waar , die standaard pics van publisher enzo zijn me wat te lelijk :stuck_out_tongue: kzoek naar een mooie draak :slight_smile:

Maar waar ? google gaf me niet echt veel weer … en als ik bikini intypte kwam ik heel wat anders dan ik gehoopt had grrrrrrrr :wink: [/B]

dan moet je ook eerst op ‘‘images’’ hebben geklikt. Standaard staat ie op ‘‘web’’ of heb je dat al gedaan?

Zoek nu bij google gewoon naar: Mooie Draak of Nice Dragon. Wat je aan taalinstelling hebt. of belle dragone
of zoek op hitler. zie je ook een mooie draak :wink: