Taakstraf Ron Brandsteder

Zo zie je maar weer dat je als bekende nederlander maar altijd bevoorrecht bent boven de gemiddelde burger.

Tv-presentator Ron Brandsteder heeft een taakstraf van veertig uur dienstverlening geaccepteerd voor het doorrijden na het veroorzaken van een aanrijding en het bieden van verzet tegen zijn aanhouding

Dat heeft het Openbaar Ministerie in Amsterdam bekendgemaakt. Brandsteder reed maandagavond 24 september bij de RAI in Amsterdam tegen een vuilnisauto. De politie vermoedde dat hij onder invloed van alcohol verkeerde. Justitie vond daarvoor echter niet voldoende bewijs.

Bron haagsche courant.

Is niks nieuws dat een “vooraanstaande” burger meer kan flikken dan een andere burger die niet zo “vooraanstaand” is.

Andre Rieu reed eens 200 km/uur over de A2 richting maastricht , hij heeft geneens een boete gehad.

En ik haal laatst op het traject Utrecht-Scheveningen een politieauto in met 190 KM/H en ik moet me rijbewijs inleveren!

Damn, I wanna be famous to!

Originally posted by Sorcerer
[B]En ik haal laatst op het traject Utrecht-Scheveningen een politieauto in met 190 KM/H en ik moet me rijbewijs inleveren!

Damn, I wanna be famous to! [/B]

simpel. pak je homevideocam en maak elke dag een videootje. stuur het naar de nos onder het rubriek:’‘Sorcerer Famous’’ oid. misschien trek je kijkers en wordt je daadwerkelijk famous.

mag ik je handtekening :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
Is niks nieuws dat een “vooraanstaande” burger meer kan flikken dan een andere burger die niet zo “vooraanstaand” is.

Is schandig, iedereen is toch gelijk? Blijkbaar niet…

rofl :slight_smile: iedereen gelijk ? klein voorbeeldje maxima meteen nl status blahblahblah…

Illegaal / Legaal , maar het betekent hetzelfde !

omkopen/lobbyen
te hard rijden/haast in dienst van de overheid

Iedereen is gelijk voor de wet !
De een iets meer dan de ander.
En dan heb je nog de majestic 12.

Originally posted by Totibbs
[B]

simpel. pak je homevideocam en maak elke dag een videootje. stuur het naar de nos onder het rubriek:’‘Sorcerer Famous’’ oid. misschien trek je kijkers en wordt je daadwerkelijk famous.

mag ik je handtekening :smiley: [/B]

Misschien kan ik eens een politieagent in ze bek schijten en dat filmen en opsturen naar Jackass! Misschien wordt ik dan wel famous! :stuck_out_tongue:

En tuurlijk mag je me handtekening, waar wou je hem hebben?