T-shirts in de serie Samsam

vbimport

hey had zo ff vraagie

de t-shirts die john jones altijd aan heb
vind ik altijd wel lachen

iemand een idee waar je zoiets ken krijgen
want ik heb et nog nooit gezien

vind dat t-shirt van snickers roeleren
dat er dan staat suckers

maar goed
iemand died weet?

kheb ze ooit op de zwarte markt in beverwijk gezien :slight_smile:

via het fokforum kreeg ik deze url

www.large.nl

maar toch niet precies wat ik zoek :mad:

Nou bij Large heb je toch ook wel grappige T-shirts enzo of moet je precies die T-shirts hebben van Mr. Samsam? Je kan zo’n T-Shirt drukkerij proberen (pakket van Davilex ofzow)

wat zoek je dan ?
je zoekt toch van die t-shirts zoals suckers ipv snickers
die heeft large dus…
je kan ook gratis 4x per jaar hun mooie/dikke catalogus ontvangen en daaruit bestellen

heb de catalogus aangevraagt

in de catalogus staat meer dan op hun website

heb net zelf effe een tshirt gekocht en de catalogus aan gevraagt

als je een beetje in de buurt van assen, emmen en geloof ook zwolle woont daar is een winkel genaamd Londen en daar hangt hij ook tussen de andere alto kleren

Je kan ook ff op de aftiteling letten daar staan mestaal wel de kleding zaken tussen. Kunnen ze die kleding nl gratis gebruiken als de winkels worden vermeld.

Je vindt ze idd vaak in Large. Hebben ze daar niet, dan kun je proberen op festivals, dumpstores en cadeauwinkels…

catalogus is wel relax ja
vette posters ook :wink:

je hebt trouwens in zon kleding/hardrock/alto vaag winkeltje genaamd Backstreet ook van die shirts
ik weet niet of ze meerdere winkels hebben maar er zit er in elk geval een in gouda

Ik heb ook zo’n T-shirt, een tijdje terug in een of ander klein winkeltje in Aken gekocht. Het is eigenlijk gewoon een zwart ding met het logo van Dash ultra erop(dat wasmiddel). Maar nu is de D vervangen door een H. Hash ultra dus. :cool: