T-shirt ideetjes

vbimport

hieronder nog ff het idee van crazy bob:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>O ja, en nog een leuk ideetje voor de T-Shirts.
Voorop groot het logo van de BSA, daaronder in kleinere letters Burn Some Ass of Burning Seems Alright en op de achterkant het logo van CD Freaks dat hierboven staat…<HR></BLOCKQUOTE>

op zich vind ik die bsa afkorting extreem wreed maar dat logotje van cdfreaks maak ik iets beterz van wat dat ding dat hierboven staat had ik maar ff snel gemaakt … uiteraard komt de url van cdfreaks ook ergens op …

om BER z’n raad maar te volgen kunnen jullie hier ideetjes kwijt over het ontwerp van het t-shirt…

persoonlijk steun k het ontwerp van crazy bob…

grtz,

Sies

Een belangrijke vraag: Wat mag het kosten.
Na het inwinnen van informatie kwamen we er achter dat het nogal verschilt per drukker en wat voor soort t-shirt je gebruikt, en we willen geen rommel verkopen. Dus belangerijk is: is het t-shirt voor het hebben of ook om echt veel te dragen.

als het aan mij ligt toch wel iets wat niet na 1x wassen is geschronken zodat ik het weg kan flikkeren…
beetje kwaliteit mag wel

ik denk dat een fatsoenlijk t-shirt ongeveer zo’n 15 piek kost…
opdruk erbij en dat komt dan op een gulden of 25 a 30…

grtz,

sies

Hmm, misschien wil ik het te fatsoelijk, maar ik vind het altijd mooier als bv. het cdfreaks logo of wat duke ervan maakt op je linker tiet staat (om het maar zo uit te drukken) en er verder niet teveel op de voorkant staat en dan op de achterkant groot dat BSA logo, met subscript…

Ik ga binnenkort eentje laten maken, ik zal dan wel weten te zeggen hoeveel ik betaald heb. Ik denk dat ik toch misschien eerder alleen BSA op de rug ga zetten, in grote gele of witte letters en op de mouwen Business Software Alliance, om de T-shirt zo realistisch mogelijk te maken, dat is ALS de BSA ooit met T-shirts zou rondlopen natuurlijk, zo militaristisch zijn ze (nog) niet.

MTG

Voor al jullie t-shirt freaks , vanavond spreken cdfreaks, en warezmaffia over een en ander…dus we zijn er al mee bezig, een ontwerp is dr ook al!
Dus misschien kunnen we over een paar weken , aanbiede, HET CDFREAKS TSHIRT, official licensed by CDFREAKS!

Voor vragen mail me, info@warezmaffia-cds.de, en houd de page en dit msg board goed in de gaten voor eventueel meer newz.

Scarface

niet te hard van stapel lopen he scar…
er is nog helemaal niks zeker…

Ik heb toevallig shirts laten maken voor de sportdag voor heel de klas.

De prijzen worden vanzelfsprekend lager naarmate je er meer koopt, Bv 1 shirt was met full color opdruk op de achterkant 24,95
(A3)
Wij namen er 28 toen werd de prijs meteen 18,90
Dit was bij de copycenter dan krijg je zo’n opstrijk idee

Maar mocht je met grote aantallen gaan werken dsan is het echt voordeliger om naar een drukker te gaan, hetzelfde shirt zou ons dan maar 12,45 gekost hebben.
(ze konden het alleen niet binnen 1 dag leveren…)

Bij de drukker krijg je vaak ook betere “Prints”

-+* ||] A A |/
-+* |/|/ / |\ Inc. ®

Jongens nou begin ik toch een beetje te blozen

|===\__/===| 

|====== ======|
|BSA Burning BSA |
|====== Seems ======|
| | Alright | |
| | | |
| | | |
| | | |
|===============|

hehe mooi ))

mazzelzzz

oei

beetje mislukt

Maar als er “dan” een t-shirt gemaakt mocht worden en het lijkt cool. Dan garandeer ik dat cdfreaks nog meer bezoekers gaat krijgen dan het al heeft.
So don’t wait to long.

The one and only Mattel007

ja jongens ik denk dat dat een zeer goede reclame voor jullie site is…

grtz,

Sies

Jullie moeten er natuurlijk ook wat winst op maken! (En dat gun ik jullie ook, ik wil er ook vast 1 bestellen ) dus stel dat het 15,- kost om te drukken per stuk dat jullie ze voor 25,- tot 35,- per stuk incl. verzendendkosten. En voor de opdruk lijkt mij; Op de voorkant het heilige CdFreaks logo met daaronder www.cdfreaks.com en op de Achterkant BSA met 1 van die afkortingen erop. Dan nog de kleuren… Mij lijkt Wit t-shirt met Oranje-Blauwe opdruk het beste (lijkt meest op de site)
In ieder geval veel succes met het T-shirt verder!

^^^^^^^^^^^
Phusion
phusion@chello.nl
http://212.83.84.170/
^^^^^^^^^^^

Thnx sies for bringing the idea into action, had zelf even geen tijd meer.

Ik heb al een aantal leuke voorstellen gezien. Het maakt mij niet zoveel uit, maar een mooi logo (redelijk groot) achterop met daaronder de URL is een goed begin.

En FL 25,- of FL 30,- lijkt me een mooie prijs

grtz
BER

ok dan jongens…voor mij kunnen jullie er al eentje wegleggen…
nu nog ff uitvogelen wat voor en wat achter komt…

ikzelf dacht aan het cdfreaks logo achter met de url en de bsa voorop…

grtz,

Sies

heeee mensen Vet idee zo`n t-shirt…
mocht het er van komen…
reserveer dan ook maar alvast ene voor mij

als wat mensen zich grafisch willen uitten qua shirts, download hier dan maar eens deze dingen:
http://www.angelfire.com/ne/zooi/images/shirtvoor.jpg http://www.angelfire.com/ne/zooi/images/shirtachter.jpg

en post dan maar de plaatjes terug als je er iets moois van hebt gemaakt
ik kan niet beloven dat we er iets mee gaan doen, maar misschien komen er goede ideeen uit voor enzo…

[This message has been edited by TheDuke (edited 07 October 1999).]