't Maken v.e. bat file

vbimport

Ik ben bezig een disk cataloogje aan't maken, nu heb ik enkel nog een start up dinges nodig.
Dit wou ik met een *.bat file doen.

Hoe doe ik dit?
De file die geopend moet worden is in html formaat.

Of heeft iemand anders een beter oplossing,
Plz Help

Je wil dus dat als de CD erin gaat met autorun de standaard browser wordt opgestart en dat daar dan jouw pagina in komt?
Dat gaat zo 123 niet via een bat file, behalve als je zeker weet waar internet explorer staat. Dan zou die dus alleen op PC’s werken die internet explorer in
C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
hebben staan. Je kan dan vanuit een batfile
C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE INDEX.HTML
aanroepen, waar INDEX.HTML jouw html pagina is.
Anders moet het via een proggie en dat moet je dan zelf even schrijven.
Mocht je meer hulp nodig hebben (met bijv. autorun.inf) dan moet je maar ff een reply posten…

AvaLaunch
Hail to the ping baby!

Ik kan toch ff ni volgen.
Word ik dan verondersteld van mijn html file in dezelfde directory te plaatsen als van mijn IE

Ik zal je anders ff mailen

Hoezoo?
Als je in autorun.inf je verwijzing naar een html pagina of een batch file maakt naar een html pagina of executable start deze gewoon vanzelf. Geen verwijzing naar internet explorer of zo nodig.
Met een batchfile kun je een executable openen, waarschijnlijk ook een internet pagina.

Het lukt zoieso niet zoals AvaLaunch zegt, omdat er geen spaties in de opdrachtregel mogen zitten! Zoals in C:\PROGRAM FILES\INTERNET-EXPLORER\IEXPLORE.EXE zit er bij het streepje een spatie --> Kan dus nie!
Je moet gewoon van TL ofzo een autorun programma creatortje halen. Doe ik ook en ik krijg meestal hele mooie menutjes die ook nog werken!

I’m back and bad as shit!

Ik heb nu gebruik gemaakt van het progje, dat bij TL38 zat, en ik moet zeggen erg handig dat spul.