T.k.a. Snes+copybox+150 floppies met games

vbimport

He Freaks,
Voor een serieus bod doe ik het volgende weg:
Snes+copybox+150 floppies met games.
Ik wil ook eventueel wel ruilen.
Ik ben oa geintreseerd in een Atari lynx met spellen of goede
kwaliteid vcd’s.
:stuck_out_tongue:

Ik weet absoluut niet wat ik moet antwoorden als prijs , ik heb geen idee wat die copybox je gekost heeft. Laat ik eens voorzichtig zeggen , 175 gulden (weet ik veel).

Het klinkt wel leuk , wil ik best hebben voor op de tv erbij , beetje weer terug naar consoletijdperk.

Wil je videocd’s of divxjes hebben dan kun je het beste eens een dagje langskomen :slight_smile: On request zal ik je een lijstje mailen.

Hi Mr. Belvedere,
Bedankt voor je reaktie:)
Om eerlijk te zijn,ik heb 350,- betaald voor de Snes,2 bakken met ongeveer 150 floppies met games en 2 controllers.
Ik ben eigenlijk nog niet aan spelen met de Snes toegekomen,
aangezien ik nogal een spelletjes freak ben bezit ik ook nog een DC,PS2,Saturn en een GB collor,vandaar :stuck_out_tongue:
Dus eigenlijk wil ik 350,- voor mijn spulletjes of de tegenwaarde aan vcd’s geen divx.
grtz Slaine:cool:

Ik heb div-x en vcd’s niet gesorteerd in een lijstje staan en ik weet upberhaupbt niet wat je wel wilt en niet wilt.

Ik kan veel divx omzetten naar vcd , dat kost enkel wat tijd :slight_smile:

Maar om hoeveel vcd’s hebben we het hier dan ?

Hm 350 vinnik een klein beetje veel , ik wil niet zoveel uitgeven aan een console.

Ik heb nog nooit eerder vcd’s of divx gekocht,dus alles(bijna)is welkom.
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die er niet van houd om films op de pc te bekijken,dus vandaar mijn voorkeur naar vcd’s.
Vandaag toevallig op cd freaks gelezen over de mogelijkheid om te ondertietelen kan jij dat ook?
Zeg maar hoeveel vcd’s je wilt ruilen?
Zitten er hoesjes bij en hoe is de kwaliteit?
gr.Slaine
PS
Kan jij mij je lijstje sturen?
palute@hotmail.com

Originally posted by slaine
Ik heb nog nooit eerder vcd’s of divx gekocht,dus alles(bijna)is welkom.
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die er niet van houd om films op de pc te bekijken,dus vandaar mijn voorkeur naar vcd’s.
Vandaag toevallig op cd freaks gelezen over de mogelijkheid om te ondertietelen kan jij dat ook?
Zeg maar hoeveel vcd’s je wilt ruilen?
Zitten er hoesjes bij en hoe is de kwaliteit?
gr.Slaine
PS
Kan jij mij je lijstje sturen?
palute@hotmail.com

Check your mail …

misschien kunnen we combineren , een paar vcd’s en wat geld

kwee nie maar heb heel veel dc games