Systeem snelheid

vbimport

is er een proggrama waarmee je de snelheid van een systeem kunt bepalen (processor snelheid)

Je bedoelt waar je in Win kan zien hoe snel je cpu draait?!
Kan je al in je directX zien!
Anders zijn er nog diverse progjes waarmee je het anders zou kunnen zien maar kijk maar is in je DirectX want daar staat ut ook!

Hmmz… …kijk s in je DirectX: ben ik dan zo dom, want ik kan het niet vinden :frowning: Waar vind ik dat :slight_smile: ?

Kan met een script op irc (in mirc) ook (heb ik gister geleerd) Volgens mij moo.dll ofzo, moet je daar maar even vragen of me even pm’en. Verder zijn er een hele hoop programma’s voor te vinden op www.download.com

Originally posted by jpschadde
Hmmz… …kijk s in je DirectX: ben ik dan zo dom, want ik kan het niet vinden :frowning: Waar vind ik dat :slight_smile: ?

Ja… Jij bent zo dom :slight_smile:

Dxtool.exe heet het volgens mij, en is te vinden in c:\program files\direct X\ (gegokt, maar daar ergens moet het staan)

Ow ja, JP, het was maar een geintje hoor :wink:

Originally posted by phrozeman
Dxtool.exe heet het volgens mij, en is te vinden in c:\program files\direct X\ (gegokt, maar daar ergens moet het staan)

Het heet DxDiag.exe en staat in:
C:\WINNT\system32\dxdiag.exe (Win2K)
C:\Program Files\directx\setup\dxdiag.exe (WinME)

Bij mij dan hè! :wink:

Ik krijg daarin te zien dat ik ~500 draai, maar in mirc krijg ik toch echt 501 ! :stuck_out_tongue:

Originally posted by jojk
Ik krijg daarin te zien dat ik ~500 draai, maar in mirc krijg ik toch echt 501 ! :stuck_out_tongue:

Bij mij staat er ~1380, en op IRC zie ik 1382; maar mij hoor je toch ook nie klagen!? :cool:

dxdiag uitvoeren en hopsa!!!

Dit is een heel goed programma en het test nog meer dingen ook.
http://www.sisoftware.co.uk/sandra
Greetings Night Hawk
:cool:

Originally posted by Night Hawk
Dit is een heel goed programma en het test nog meer dingen ook.
http://www.sisoftware.co.uk/sandra
Greetings Night Hawk
:cool:

SiSoft Sandra is idd wel een goed programma naar mijn mening en bovendien is de full version (2001 Pro regged) bij FOSI te halen!!
Alleen DirectX hebben de meeste mensen al op hun HD staan dus om snel achter hun speed te komen is het gemakkelijker om daar te kijken! :stuck_out_tongue:

Meet deze ook de snelheid bij 2 processoren?

50 Information, Benchmarking, Listing & Testing/Diagnostic Modules.
Multi-threaded Wizards for all tasks (e.g. Create various reports).
Multi-processor designed (multi-threaded) benchmarks - up to 32 CPUs.
Full 32-bit, all-new code. Uses all Windows Me/200X extensions.
You still get information on the 16-bit subsystem.
Plug-and-Play support.
DMI/SMBIOS support.
VESA, VBE, ACPI, APM, BIOS SMB, i2c & SMBus support.
Supports AGP, PCI, VESA & EISA.
DirectX (DirectDraw, Direct 3D, DSound, DMusic, DPlay, DInput), OpenGL support and information.
Detects all new CPUs including the Intel Pentium III/4, Celeron, Xeon III/4, OverDrive; VIA Cyrix III, C3; AMD Athlon 4, Duron.
Detects MMX, MMX Enhanced, 3DNow!, 3DNow! Enhanced, SSE, SSE2 and other CPU information like cache, speed, etc.
Advanced settings information on modern CPUs.
Detects Intel, AMD, ALi, SiS, VIA and all other chipsets on the market.
Network & Internet information.
Can save, print, fax, e-mail, post and upload a report.
Can export a SMS report for Microsoft SMS management system.
Can export a RPT (hierarchical) report that can be imported into most programs.
Can export a XML report for electronic data interchange.
Can export a HTML report directly (with CSS support) or display one dynamically from the XML using XSL & CSS.
Can upload a report to a FTP/HTTP server and account.
Can insert a report into any ADO, OLEDB or ODBC supported database with the correct schema.
InstallShield Install/UnInstall wizard.
Compatible with Windows 98/Me/200X’s Task Scheduler.
Looks better in HiColour/TrueColour (16/24/32-bit) modes.
See Compatibility List for more information:eek:

ok ok ok het was maar een vraagje;)

het was niet helemaal wat ik zocht.
bij tweakers.net hebben ze het moederbord wat ik heb getest met 2 pIII 600 mhz en kregen ze deze op een gemiddelde gezamelijke snelheid van 900 mhz nu wil ik weten wat de gemiddelde snelheid is van 2 pIII 800 mhz processoren.

Draai tie al?

yep en zonder problemen

Night hawk is wel knap grondig
Het probleem dat ik had met sisoft sandra was dat het zeer verveelend deed wanneer ik het weg wilde en simpele uninstall was niet voldoende.

Originally posted by RaSta
Night hawk is wel knap grondig
Het probleem dat ik had met sisoft sandra was dat het zeer verveelend deed wanneer ik het weg wilde en simpele uninstall was niet voldoende.

Welke probleemen had je dan ???

klopt helemaal niet van ze proberen gewoon vriendjes met je te maken die directX`ers ik heb een 1000mhz maar directX zegt 1007 dat klopt dus niet daar betaal ik toch niet voor