Systeem hangt

Als ik aan het capturen ben met mijn digitale video camera dan vriest mijn systeem compleet vast.En moet ik het systeem resetten ik krijg dan de melding “The disk usage table allocates too much or little space for these file”. Het systeem is een tb 1400 mhz met een asus a7v 133 met raid controller. Ook bij gebruik van andere capture software gebeurt exact hetzelfde.

Ik gebruik geen raid.

Ik gebruik dus 1 harde schijf.

Hij hangt de ene keer na 40 sec dan b.v. na 2minuten.

En heb je je RAID ook in gebruik? Dus heb je er 2 schijfen ofzow aanhangen in striping ofnie?..ik denk dat dit een hd prob is. Kan ie wel snel genoeg wegschrijfen? Werkt het systeem wel optimaal als je bijvoorbeeld bestanden van de ene schijf naar de andere versplaatst?..

Als je nou even meld wat voor besturings systeem en wat voor verdere hardware kunnen we je denk ik wel verder helpen .

:cool:

Originally posted by Night Hawk
[B]Als je nou even meld wat voor besturings systeem en wat voor verdere hardware kunnen we je denk ik wel verder helpen .

:cool: [/B]

zou ook handige info zijn ja! :wink:

probleem opgelost capture card (dynalink) is aan gort.

Originally posted by hank
probleem opgelost capture card (dynalink) is aan gort.

ok das mooi…naja mooi…klote eigenlijk! maar simpel op te lossen dus! :stuck_out_tongue:

bij Hank hangt de boel niet meer :slight_smile: ik had hetzelfde alleen dan met me MSI MB SocketA MSI K7T Turbo Raid, heb m’n SBLive verplaatst naar een ander slot, en tis nu opgelost, bij
apus hardware hebben ze vaak adviezen om dergelijke probs op te lossen + staan altijd de nieuwste drivers :slight_smile:

Originally posted by SoulShower
bij Hank hangt de boel niet meer :slight_smile: ik had hetzelfde alleen dan met me MSI MB SocketA MSI K7T Turbo Raid, heb m’n SBLive verplaatst naar een ander slot, en tis nu opgelost, bij
apus hardware hebben ze vaak adviezen om dergelijke probs op te lossen + staan altijd de nieuwste drivers :slight_smile:

Net als op TWEAKERS.NET waar ze hier allemaal een hekel aan hebben zo lijkt het :eek: :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Net als op TWEAKERS.NET waar ze hier allemaal een hekel aan hebben zo lijkt het :eek: :stuck_out_tongue: [/B]

Aan Tweakers.net heb ik geen hekel aan hoor. Prima nieuwssite!
Het is het forumgedeelte waar ik van moet
Hehe!

Originally posted by Wookie

Aan Tweakers.net heb ik geen hekel aan hoor. Prima nieuwssite!
Het is het forumgedeelte waar ik van moet
Hehe!

hehe lijpert! :stuck_out_tongue: :wink:

hehe lijpert! :stuck_out_tongue: :wink:

wat betekend dat nu weer?

Originally posted by m-pox

wat betekend dat nu weer?

Is een onderonsje! Hoofdloos Tweakers.net aanhanger en ik promoot CDfreaks boven GOT. (en ken die gast ook nog persoonlijk ook… pfff! ;))

[B]

Is een onderonsje! Hoofdloos Tweakers.net aanhanger en ik promoot CDfreaks boven GOT. (en ken die gast ook nog persoonlijk ook… pfff! ;)) [/B]

Tiswat…:eek:

Maar uuhh ik ben het er wel mee eens als je zegt dat het Tweakers Forum minder gezellig is hoor…:wink:

[B]

Tiswat…:eek:

Maar uuhh ik ben het er wel mee eens als je zegt dat het Tweakers Forum minder gezellig is hoor…:wink: [/B]

Dan zijn we het dus toch eens! Das mooi! :wink:

[B]
Dan zijn we het dus toch eens! Das mooi! :wink:

[/B]

yup :slight_smile: