Synchromagic v 2.0

vbimport

Ik heb laatst Synchromagic 2.0 geïnstalleerd. Daarna vakantie gehad en…inderdaad terug van vakantie werkt dat pakketje nog 2 dagen en is de trial periode voorbij. Geen punt dacht ik even opnieuw installeren en verder gaan met testen.
Mooi niet dus om een of andere reden kan hij zien dat hij eerder op die PC gedraaid heeft. Nu kost dat pakketje maar 20 $ maar ik zou het toch eerst nog beter willen testen.

Hier kun je het downloaden. http://www.gelosoft.com/
Weet iemand waar hij dit bijhoudt of heeft iemand een serial die werkt. (dien van versie 1.3 werkt dus niet)

Er staan blijkbaar nog wat gegevens in de registry waardoor het programma kan zien dat het al eerder geïnstalleerd is geweest.

Ik denk dat je even moet zoeken in de registry om alle verwijzingen eruit te halen, daarna zou je het opnieuw moeten kunnen installeren.

Of je moet een crack zien te vinden, die lost het probleem ook op natuurlijk :wink:

idd het zit nog in je registrey…het makkelijkste is om ff RegCleaner te downen @ die site…very EZ 2 use! :smiley:

Nope!
Regcleaner werkt niet, althans het probleem is er niet mee op gelost. :mad: :frowning: :confused:

Originally posted by C@rlo
Nope!
Regcleaner werkt niet, althans het probleem is er niet mee op gelost. :mad: :frowning: :confused:

hmmz das eruug vaag…en je kan zelf ook nix meer in de folders vinden van system of rgram files :confused:

Kijk in je PM
:cool:

Helaas zitten de regkeys die zo’n eerdere installatie onthullen vaak erg goed verborgen! Een oudere, gebackupte bios zou misschien een oplossing zijn.

Originally posted by Wookie
Een oudere, gebackupte bios zou misschien een oplossing zijn.

Ik mag hopen dat je hier de registry bedoelt, want een oude BIOS zal weinig uithalen

Maar oude registry terugzetten zou ik mee uitkijken, omdat programma’s die je geïnstalleerd hebt na de backup van de registry zullen dan ook niet meer werken waarschijnlijk…

Altijd “ERS 9x v11.15” draaien lost wel het probleem van REG files restoren op. Maarja das nou net een tikkie te laat…

:wink: Volgende keer beter…

ERS laat je zo’n beetje alles vast leggen op je PC (Windows). Vervolgens kun je weer een voor een alles terug zetten…

Maargoed, dit even terzijde… Een oplossing voor je probleem heb ik dus niet, zorry… :slight_smile:

Het wil nog steeds niet lukken om de boel weer aan de gang te krijgen. Het progje is trouwens ook helemaal niet duur (20$).
Maar wat kost het niet om dat geld naar de US over te maken.
Laatst moest ik een faktuur betalen aan een Duits bedrijf (47,50) en dat koste me 35 piek.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat is de beste manier (creditcard is geen optie)?