Swordfish

vbimport

Ik heb net de Divx Swordfish van een irc file servertje getrokken, alleen toen ik het bestand opende zag ik dat de video op zijn kop werd afgespeeld en dat de ondertiteling in spiegelbeeld was!

Kan ik dit fixen of moet ik nog ff een andere release van Swordfish downloaden

Ik denk dat je een erge screwed up versie hebt.
Als het beeld op z’n kop is en de ondertiteling in spiegelbeeld dan heeft video-editing ook geen zin (of het beeld blijft op z’n kop of de ondertiteling in spiegelbeeld)

Als het beeld in spiegelbeeld in inclusief ondertiteling op z’n kop staat zou je het kunnen proberen om met een video-editing programma de boel om te draaien, ik weet niet of het zo kan, maar digitaal kan er veel.

Ik heb eigenlijk gewoon een proggie nodig waar mee ik de film 180graden kan draaien de ondertiteling is tog chinees dus heb ik niets aan!

Ik heb al geprobeerd met mijn monitor op zijn kop te kijken :slight_smile: maar hij bleef niet staan! (lastig zo’n 22" ):cool:

ik heb dat vroeger ook eens gehad met een film.
Ga naar www.divx-digest.com en download daar “Aviedit”.

Met dat progje had ik hem 180gr. gedraaid.

Dit werkt met divx maar ik heb niet getest ofdat het met vcd werkt

Originally posted by Sorcerer
[B]Ik heb net de Divx Swordfish van een irc file servertje getrokken, alleen toen ik het bestand opende zag ik dat de video op zijn kop werd afgespeeld en dat de ondertiteling in spiegelbeeld was!

Kan ik dit fixen of moet ik nog ff een andere release van Swordfish downloaden [/B]

De dvix is nog niet eens uit. Alleen de vcd en de Svcd en bij de svcd is er een japanse ondertiteling en nog een andere taal.

Heb het onlangs voor gehad met “Ronin” met dezelfde cd maar op verschillende computers. Bij de ene alles perfect bij de andere ook alles tcefrep (niet dus). Heb gewoon bsplayer gedowned & hup probleem was opgelost.

Originally posted by flash-x
De dvix is nog niet eens uit. Alleen de vcd en de Svcd en bij de svcd is er een japanse ondertiteling en nog een andere taal.

dvix bestaat niet eens :stuck_out_tongue:
Maar is een divx van een vcd geloof ik ofzow, heb m van kazaa ofzow gedownload, wel grappige fillem, is dan ook niet zo groot (300 MB ofzow) maar mijne is niet op den kop… …bsplayer roeleert wel.

Originally posted by Sorcerer
Ik heb eigenlijk gewoon een proggie nodig waar mee ik de film 180graden kan draaien de ondertiteling is tog chinees dus heb ik niets aan!

Hoe weet je nou dat de ondertiteling in spiegelbeeld is? Kan jij chinees dan?! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Hoe weet je nou dat de ondertiteling in spiegelbeeld is? Kan jij chinees dan?! :stuck_out_tongue:

jij niet dan:confused: :eek: :stuck_out_tongue: :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

jij niet dan:confused: :eek: :stuck_out_tongue: :wink: [/B]

Geen chinees, wel japans met losse handen! :stuck_out_tongue:

Whehehehaha!!

Whehehe!!

Ok, bedankt dat proggie werkte het beeld is nu weer goed!

En verder die DivX is inderdaad een vcd die opnieuw is gecodeerd met de DivX codec, maar het is zeker een divx want hij werkte bij een vriend van me niet totdat ik die divx codec installeerde, en het is een .avi file!
En de smartass die dacht dat ik chinees kon, nee ik kan geen chinees alleen er zitten af en toe wat engelse woorden in de subtitles tussendoor en die kan ik wel lezen, zo zag ik dus ook dat het in spiegelbeeld stond!

tuurlijk is het divx en hij is toch wel al een tijdje uit dus gewoon niet op letten