Sweex lc000070 onvindbaar

vbimport

Ik heb een Sweex LC000070 router die het tot begin deze week prima deed. Vanaf toen is hij echter niet meer als draadloos netwerk te zien. Ook als ik de modem via de router door middel van een kabel aan mijn laptop verbind, kan ik geen verbinding maken met het internet, terwijl mijn modem het gewoon doet (als ik de modem direct aan mijn laptop verbind door middel van een kabel heb ik gewoon internet). De lampjes van de router doen het nog gewoon (geen adapter probleem dus). Ik heb hem proberen te resetten, maar dat hielp niets. Ik heb firmware proberen te installeren, maar ook dan kon ik mijn router niet vinden om de firmware te installeren. Is mijn router gewoon overleden, of verkeerd hij slechts in kritieke toestand?

Alvast bedankt

Kun je wel via je browser naar de configuratiepagina van de router?

Ik zou 'm eens resetten, met een kabel aan je laptop verbinden (en verder niks), en dan pagina 6 van de handleiding volgen.

Heb ik ook al geprobeerd, maar ik kan niet in de router komen.

[QUOTE=herman102;2580075]Heb ik ook al geprobeerd, maar ik kan niet in de router komen.[/QUOTE]Zit er een reset button op de router? Haal alle kabels uit de router, stop de 220v er weer in en druk deze resetknop 10 seconden in. Werkt dat niet, sluit hem eens aan op een andere pc en ga dan met internet explorer naar het ip adres in de handleiding.