Surfjerijk

vbimport

Is er een site of persoon die dagelijks de goede antwoorden heeft en aan mij wilt geven?

Voor mensen die het niet kennen:
Daar kan je meedoen aan een kwis (iedere dag 0/5 vragen) en voor elke goede vraag krijg je een gulden. Zo kan je aardig wat verdienen samen met SoA

Het enige nadeel is dat ze je gegevens mogen verspreiden aan anderen, dus je kan reclame thuiskrijgen.

TeK

kun je die site es ff geven??

greetz

Mischien is www.gratiz.nl iets

Ik ken net zo’n soort site, namelijk www.prijsjerijk.nl.

Als je het goede antwoordt geeft maak je kans op 1000 piek.

www.surfjerijk.nl

oja ik ben er net achter gekoemn dat er verschillende vragen worden gesteld, maar als iemand nou eens meerdere accoutns aanmaak en dan al die antwoorden op zn site zet iedere dag dat zou toch wel makkelijk zijn
TeK

GeldQuiz is ook zo iets. http://www.GeldQuiz.nl
f1,- voor elke goed beantwoorde vraag. Alleen zijn die nog niet begonnen. Vraag me af of die dingen geen oplichterij zijn en alleen bedoeld om persoonlijke gegevens door te verkopen (en er dan mee ophouden)…
Bij geldquiz heb ik me voor de zekerheid toch vast aangemeld, ziet er beter uit dan surfjerijk.
Als je je ook wilt aanmelden mag je bij “verwijzingsveld” wel zoelk invullen, hoeft natuurlijk niet

[This message has been edited by ZOELK (edited 11 May 2000).]

Even voor de duidelijkheid: Als jij toezegt dat je gegevens mogen worden verhandelt is dat natuurlijk een lachertje dat je één gulden kan verdienen! Vergeet niet dat je adresgegevens in de zakenwereld ruim tweegulden en vijftig centen waard. Wie wordt er dus rijk van? Tevens sta je dan gelijk in elke database in Nederland. Kans op een gulden voor het weggeven van je privacy…is het dan echt niets meer waard?

Je “privacy” kan dan ook door iemand anders weggegeven worden als ik gewoon jouw naam en adres invul. Stel je niet aan.Het schijnt dat ze geen reet verdienen met het verkopen van je gegevens, omdat er een gros van die bedrijven zijn en ze het meeste geld toch van de bedrijven krijgen die reclame maken.

Misschien dat je een keer een reclamefoldertje thuiskrijgt, nou nou wat erg.

TeK

www.prijsjerijk.nl

Verdient zijn geld voornamelijk aan de hand van sponsors, neem maar een kijkie.

Trouwens je gegevens staan toch al ergens, je moet niet zo moeilijk doen.