Superweb

vbimport

Ik wil even kijken hoe het met Superweb gaat. Kan ik iemand zijn account even lenen, want ik ben lid geweest maar toen was het niet zoveel. Wel heb ik er later nog een keer een goed bericht over Superweb gehoord.

superweb heeft de server aangepast en als je nu je account geeft dan krijg je een waarschuwing dat je je account hebt weggeven en wordt het opgezegd…
als ik jullie was zou ik het niet doen!!!

Het is nog steeds grote kut bij Superweb!
Ik heb net mijn opzeggingsbrief de deur uit gedaan. Ze geven nu wel degenen die opzeggen, klagen, vragen stellen etc. al hun abogeld terug (en heffen tegelijk hun account op)!
In maart of april zou het beter moeten gaan anders gaan ze op de fles. Maar dan gaan ze misschien een limiet van 50 uur instellen of de prijs verhogen…zei de directie tegen de pers, niet tegen de abo’s…
Zie ook www.nielsonline.com/forum (en dan 0800 internet sectie)

Of wist je dat al Tommilio? En wil je gewoon lekker voor niks er op?! Ach, als ik mijn geld terug heb en ze vergeten me af te sluiten (is bij sommigen een tijd geleden gebeurt), dan kan je mijn accountje wel eens lenen

Nee sorry ZOELK dat wist ik nog niet!!!

het lukt me niet eens om te bellen zeg, het kan aan me instellingen ofzo liggen maar ik heb alles gedaan zoals op het papiertje stond en er niks mis met me lijn ofzo want via andere providers kom ik wel gewoon online
ik heb ook nog steeds geen cd van ze gehad en ze hebben niet gereageerd op me mail aan de helpdesk
ze zuigen gewoon