Superweb

vbimport

Wie gaat weer bij superweb alstie terug is / komt ?

http://www.webwereld.nl/nav/n?7224

Afgezien van het feit dat ze ADSL gaan aanbieden ism BabyXL (en die is in mijn gemeente nog niet eens begonnen met werken aan centrales e.d.) denk ik niet dat ik snel bij SW terecht zal komen aangezien ze me wel hard genoeg bedonderd hebben! :frowning:

Superweb terug … absoluut niet. Eikels …krijg nog geld van ze. Ze zaten aan de Sluisjesdijk in Rotterdam alleen hebben ze daar nooit de lef gehad om de deur open te doen. Wat een mannetjes… Die gasten hebben zoveel mensen belazerd …dat ze het lef nog hebben om iets nieuws op te starten !!! Nu weten we in ieder geval wel wat ze met het geld wat ze nooit hebben uitbetaald…wij hebben aan onze plichten voldaan (en nog meer van dat crap)… Eikels gaan gewoon weer met dat geld opnieuw beginnen. Echt never nooit al kost adsl nlg 5,00 in de maand. Mmmmmm nou ok dan wel. Dat zouden ze moeten doen iedereen die ze belazerd hebben een goedkoop adsl abonnement aanbieden. Superslet… dat lucht op. :slight_smile:

U-niq

De beste flatfree aanbieder van internet voor mensen die geen kabel of adsl kunnen/willen nemen is op het moment wel WISH click en dial.

De lijnen zijn nooit in gesprek en de snelheid is goed :smiley:

Superweb = dochter chello/upc ?

Daar lijkt het wel op.
Moet 1 Mei (nog steeds niets ontvangen) verplicht naar Chello, maar ik zie de bui nu al hangen.

Is da nu echt waar dat adsl sneller is als kabel ???
Ik hoor zoveel mensen dat zeggen !!
Maar ik heb adsl maar ik vind da net zo snel als kabel !!
'K ben benieuwd wanneer kabel in hamont uitkomt !!

greetz

onzin !!
alleen die cistron adsl is sneller maar daarvan zijn alleen nog maar proef regio’s van in nederland

essent@home rulez !!!

bij ADSL is het zo dat je snelheid niet afhankelijk
is van het aantal gebruikers op jouw lijn…
wel licht de piek snelheid een stuk lager dan bij
Kabel…
in sommige druk bevolkte gebieden kan ADSL dus idd
sneller zijn dan kabel…

Verder NOOOOOOOOOOOIT meer superweb voor mij
ik bedoel adsl is altijd wel flatfree en dan ga je echt
niet bij superweb…als ze nou weer gingen aanbieden
via analoge of isdn lijn dan zagen ze mij misschien weer
terug maar mocht het zover zijn dat hier adsl beschikbaar is dan toch absoluut geen Supernep…