Superweb wint van kabel

vbimport

Superweb suX echt wel.

mrDJ

Superweb afzijkers en kabelinternet ophemelaars moeten voor de aardigheid eens kijken op:

212.19.228.150/

Dit is een tijdelijke pagina met een klantenonderzoek onder kabelinternet abonnees van Sonera/Multiweb.

Ik wil hier al vast verklappen dat het gemiddelde cijfer beneden de 4 (vier) is.

Ben ik even blij dat ik niet op de kabel zit, maar Superweb heb.

Lang leve Superweb!

Het wordt tijd, dat deze persoon van de diverse sites geweerd wordt, toch wel laf om je e-mail niet op te durven geven.
Hij/zij zit op elk forum de boel op te naaien, en reageert nooit op de postings van anderen.

Het lijkt wel, of hij/zij bij Superweb in dienst is, om tegengas te geven op de Terechte kritiek die in die fora wordt geplaatst.

Rattler.

[This message has been edited by ephuigens (edited 08 March 2000).]

Annie ben je nou zon goedkope hoer om ff ons te teroriseren met jou gezeik over superweb ?

fuck of you lame bitch ass!

Ja duh!!!

Als je superweb vergelijkt met multiweb ist inderdaad wel goed ja

moeten ze er ook ff bij zeggen dat multiweb samen met casema de kutste kabelprovider van heel nederland is…!

En laat nu maar die test eens overnieuw doen met als kabel provider a2000, chello of @home

kijken of je dan nog steeds zon grote bek heb

Reply dit bericht zoveel mogelijk keer om aan te tonen bij de moderators dat Annie een vuile superweb hooker is

en dat zij er voor zorgen dat haar Account op deze forum zo snel mogelijk gedelete wordt !!!

Annie, vuile Hoer

Op zouten ANNIE.

Laten we het wel netjes houden.