Superweb vraagje

vbimport

ik hoorde van iemand dat je met superweb maar 50 uur gratis krijgt, en alle uren die je er overzit 3 cent per minuut moet betalen, klopt dit?

ik hoop het niet

grtz +he cross

Ja, ik wou lid worden (+/- 6 weken geleden aangevraagd) en kreeg vrijdag een brief van ze:

35 piek voor 50 uur internetten en daarna betalen. Alleen dacht ik dat ze iets zeiden van 5 cent per minuut.

Ik neem het nou toch maar niet, want wat heb je er zo aan. Misschien als de verbinding wel goed is dat ik er voor kies, maar nu nog niet.

Dit gaat alleen gelden voor de nieuwe leden. Ik verwacht wel dat SW de mensen die nog geen lid zijn laat wachten met lid worden tot 1-7 zodat die niet meer dan 50 uur erop kunnen!

Greeeeeeeeeetzzzzzzzzzzz

ik ben vanaf het begin lid en ik heb nog geen brief gehad, betekent dit dus dat ik zo lang kan als ik wil?

grtz +he cross

Zie ook mijn reaktie in de adframe posting.

50 uur in het weekend met adframe bannertje (eventueel met hidit cheat of zo), 1,20/uur kosten-1,20/uur verdiensten = voor nop volwaardig internet. 35 piek over voor extra uren (incl adframe is ook minder dan 5 cent/minuut).
50 uur blijkbaar alleen voor nieuwe leden, maar uiteindelijk zullen ze het ook wel voor bestaande leden invoeren, ander lossen ze het inbelprobleem nooit op (en is ook niet eerlijk tegenover nieuwe leden die evenveel betalen).
Dichte poorten blijven dicht.
Alleen voor bestaande leden met ISDN die niet te veel willen is Superweb interessant.
Ik ben blij dat ik met mijn analoogje (spoedig kabel) bij die amateurs weg ben…